» » » » Miley Cyrus Sahnede Bayan Hayranı İle Öpüştü!


Miley Cyrus Bangerz Turu kapsamında Cumartesi akşamı Las Vegas'ta gerçekleştirdiği konserinde bir bayan hayranı ile öpüştü!

O öpüşme anları sahnedeki büyük ekrana yansıdı ve bayan hayran Miley ile öpüştükten sonra çok heyecanlandığını dile getirdi.


Ayrıca Miley Twitter hesabından o hayranı ile alakalı olarak şu tweeti attı;
"Seninle öpüşmüyordum güzel kız sadece siyah rujunu tüm suratıma sürüyordum 💋 konsere geldiğin için teşekkürler gizemli bebek x." 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

27 yorum:

  1. Yaptıklarının hiç biri doğru değil.! Bu yaptıkların sadece hayranlarını üzer...

    YanıtlaSil
  2. Evet çok üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
  3. katy perryle öpüşünce böyle demiyodunuz yapmayın Allah aşkına ya

    YanıtlaSil
  4. Belieber SmileR4 Mart 2014 21:31

    miley seni öpse üzülürmüydün yanii

    YanıtlaSil
  5. Smiler ♥ Belieber4 Mart 2014 23:42

    Katy Perry,Brooke Cany,sonra bu kiz

    YanıtlaSil
  6. kusura bakma ama sahnede bi kızın bi kızı öpmesi hiçte hoş olmaz ? peki seni sahne ortasında öpse sevinirmiydin ?

    YanıtlaSil
  7. Miley Ray Cyrus5 Mart 2014 16:02

    Çok haklısınn :)

    YanıtlaSil
  8. Smilerin acayipi5 Mart 2014 20:33

    He öyle diyon miley seni öpse sevinçten milleti sikerdin mk bende smilerim lez degilim ama miley beni öpse durum degişir

    YanıtlaSil
  9. Belieber SmileR6 Mart 2014 11:33

    ben mileyin yaptığı işi hoş bulmadım zaten sadece sana sordum miley beni öpseydi tabi sevinirdim ayrıca şaşırırdım tabi

    YanıtlaSil
  10. Dudaktan boyle opse sevinirmiydin hadi cnm sacmalama sen baska anlamda anlatmak istesen baskalari seni lez sanar herkez sasirir mesela dusunsene sokak ortaainda bi kizla bi kiz opusuyo ne sanardin ? Ayyy ne kdr guzel mileyde beni keske boyle opsemi derdin ?!!!!!!

    YanıtlaSil
  11. Yanaktan opse mutlu olurdum dudaktan opse biraz acaib olmazmiydi ? :/ sence

    YanıtlaSil
  12. Belieber SmileR6 Mart 2014 22:12

    sonar Justin öper uyandırırdı :D :D :D

    YanıtlaSil
  13. Belieber SmileR6 Mart 2014 22:15

    çokmi komikk :D :D

    YanıtlaSil
  14. şuan kaç dkdır kahkaha atıyorum :DDD

    YanıtlaSil
  15. Belieber SmileR6 Mart 2014 22:16

    sandalyeden düştünmü bari :D :D

    YanıtlaSil
  16. düşmek üzreyim az daha güldür :D

    YanıtlaSil
  17. Belieber SmileR6 Mart 2014 22:25

    he ben senin şebeğin deilim :D :D

    YanıtlaSil
  18. :D neyse tamam ben cıkıyorum sonra görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  19. Belieber SmileR6 Mart 2014 22:26

    kesin düştünn :D :D byy

    YanıtlaSil
  20. lez olurum diyosun yani :D

    YanıtlaSil
  21. smileber belictioner22 Mayıs 2014 23:17

    tam kapanış benden byy :D

    YanıtlaSil
  22. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:17

    Yaa evet kesinlikle düştüm -__- byyy :DD

    YanıtlaSil
  23. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:17

    :DD

    YanıtlaSil
  24. smileber belictioner22 Mayıs 2014 23:17

    olurdu tabi oracıkta bayılırdımm :D :D

    YanıtlaSil
  25. Tercihleri sizi hiç ilgilendirmez. Yaptıklarını sizin onu sevmeniz için yapmıyo. Beğenmiyosanız denlemezsiniz konserlerine gitmezsiniz. Hayat tarzı için sizden onay alması gerekmiyo. Senin yaşam biçimine uygun olmayan davranışlar için "doğru değil" ifadesini kullanamazsın.

    YanıtlaSil