» » » Miley Cyrus Seks Oyuncağı İle Fotoğraf Çektirdi!


Miley Cyrus, kısa bir süre önce Twitter'da yeni bir fotoğraf paylaştı. Fotoğrafta her şey düzgün gözükse de değil! Miley'nin yanağına dokundurduğu sahte el aslında internet sitelerinde ''Seks Kolu'' olarak satılıyor.


Miley aynı zamanda Twitter hesabından şu fotoğrafı paylaşarak "Tur Hayatı" yazdı;


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

33 yorum:

  1. :(((( :((((( :(((((

    YanıtlaSil
  2. Selenay Lovatic7 Mart 2014 19:53

    Miley İllu !!!

    YanıtlaSil
  3. Cogu unluler illu ? !

    YanıtlaSil
  4. Sonra da Katy'e laf atıyor cidden bence önce kendine bi bakmalı daha ne kadar düşebilecek

    YanıtlaSil
  5. konserinde kendini yeterince parmakladı yetmemiş mi amk? iğrenç miğdemi bulandırıyorsun oruspu cyrus

    YanıtlaSil
  6. MİĞDENİ BULANDIRIYORSA BAKMA AQ SANKİ SEN MÜKEMMELSİN.

    YanıtlaSil
  7. Ben mükemmelim demedim ama seks oyuncağı ile de fotoğraf çekmedim amk

    YanıtlaSil
  8. ♥♫_Demilena_♫♥31 Mart 2014 21:23

    Istedigini yapmakta ozgur seni ilgilendirir mi? Ona orospu demen onu orospu yapmaz !

    YanıtlaSil
  9. evet demesemde oruspu

    YanıtlaSil
  10. Sana göre orospu hayranlarına göre değil.!

    YanıtlaSil
  11. yok hayranları oruspu dicekti tövbest hadi siktirgit

    YanıtlaSil
  12. ♥♫_Demiley_♫♥10 Nisan 2014 17:39

    Bazı sahte hayranlar var onlara demek istedim neyin kafasındasın sen ? siktirmek benim işim değil senin işin defol mk

    YanıtlaSil
  13. siktirmek benimde değil,seks oyuncağıyla fotoğraf çeken,klibinde mastürbasyon yapan, konserlerinde götüne giren giyecekler giyip,kendine dokunan,aynı gece 2 adama dayatan kadının işi.bide onu idol olarak gören atarlı ergenlerin

    YanıtlaSil
  14. ♥♫_Demiley_♫♥26 Nisan 2014 00:11

    Herkes istediği kişiyi idol olarak görmekte özgür. Sen sanırım bütün ünlülere antisin. Ön yargıların çok fazla. Gelip şimdi bana senin ön yargın yok mu deme evet var. Ama senin ki kadar çok oldugunu ďüşünmüyorum. He şimdi Miley konusuna gelelim. O sadece kendi oluyor. Tamam kötü alışkanlıkları olabilir ama en çok şuraya güldüm.:D ''Aynı gece de 2 adama dayatıyor." Derken ? :D Nerde duydun sen bunu :D veya dayatırken gördün mü ? Hm bide "o iş atarlı ergenlerin" demişsin. Allah aşkına Miley ne zaman aynı gece de 2 adama dayatmışta o zaman Smiler'lar da Miley'in yaptıgı gibi yapmış ? Saçma..! Şuraya hala gülüyorum yani dayatırken gördün mü Miley'i ve Smiler'ları de böyle konuşuyorsun ? :D

    YanıtlaSil
  15. 1-Ben kimseye anti değilim.Sadece mileyi ve 1Dyi sevmem.
    2-Ben önyargılı değilim.Ne gördüysem onu konuşurum
    3-Ayrıca bana önyargılı olmayı "siktirmek senin işin" diyen biri mi anlatıyor amk HAHAHAHAHA DON'T
    4-Kimsenin idolüne karışmam.İdol, davranışlarını örnek aldığın kişiye denir. Yani mileyi rol modeli olarak görenlerin sonları vahim.
    5-Mobilde olduğum için o resimlerin linkini atamıyorum .
    Sen benim kim olduğumu bilmeden siktirmek senin işin diyorsan,bende gayet siktirmek smilerların işi derim

    YanıtlaSil
  16. ♥♫_Demiley_♫♥29 Nisan 2014 01:01

    Siktir git dedin bana onun anlamını bilmiyorsun sen sanırım hmm düşün bir bakalım Siktirip te gitmek ne olabilir.? !!! Hem sen bana siktir git dediğinde bende sana lafı başka bir anlam da iade ettim ne var bunda? Birde demişsin ''ben ne gördüysem onu konuşurum'' daha yukarıda Miley'e ve Smilerlara aynı gecede 2 adama dayatıyor dedin. Hayır en çok şuna güldüm hadi Miley'e ''şurda şöyle yaptı burda böyleydi'' dersin de Smilerlar ne alaka ? Dayatırken gördün mü sanki de böyle konuşabiliyosun mk ? !

    YanıtlaSil
  17. ♥♫_Demiley_♫♥30 Nisan 2014 22:03

    Nyse aq daha fazla uzatma sıkıldım artık her gün gelip cevap vermekten

    YanıtlaSil
  18. Cevap vermek zorunda değilsinki amk utanmasanız bokunu yiyeceksiniz Edit:Rahatladınmı amk resmi görünce

    YanıtlaSil
  19. ♥♫_Demiley_♫♥2 Mayıs 2014 12:15

    Hadi bunu böyle dedin !! Smilerlara ne diyon mk salağı ? Sanki Smilerları dayatırken gördün mü ? sende cevap vermek zorunda değilsin zorla cevap ver demiyorlar !!!!

    YanıtlaSil
  20. lan salak mısın amk .sizde şu kadın kadar manyaksınız lan okulumuzdaki hiçbir smiler normal değilki.biri twerk yapıyo güya okuldakiler zaten ona oruspu diyor.biri tahtaya dalga geçerek wrecking ball çizen çocuğa sinirlenerek ağladı lkfvnkaşslnvşlasnv biride ben mileyi SEVMİYORUM diye benim sevdiğim ünlüye anti oldu.ya şu kadını nasıl seviyorsunuz ya? seks objesi olarak ünlü oldu.yeter amk.ayrıca sen gelip bana siktirmek senin işin diyorsan,bende smilerların işi derim yani.bsg

    YanıtlaSil
  21. ♥♫_Demiley_♫♥2 Mayıs 2014 17:07

    La geri zekalı neden her zaman Miley'nin hatalarına bakıyorsun ? Hiç mi yardım etmedi o ? Hiç mi iyilik yapmadı ? Hep kötülük mü yaptı ? !!! Hatalara bakmaktan iyiliklerini görmemişsin.Miley'nin ! Kendi hatan olsa hatayı kapatayım diye götünü yırtarsın !!! Ben onu her haliyle seviyorum onu hatalarıyla seviyorum onu kısacası seviyorum anladın mı ? !! Sen nasıl idolunu her hatasıyla seviyorsan bende Miley'i her hatasıyla seviyorum !!! En çok şuna şaşırdım hayret senin sevdiğin bir ünlü varmış meğer... Valla kimmiş çok merak ettim. Neyse.. Sen bana kanıt getirmediğin sürece ben sana inanmam. Nerden bileyim ?bunların hepsini uydurdun belki ? Hayır sana demek istediğimi bir türlü anlamıyorsun. Gelmişsin bana okulumda şöyle yapıyorlar böyle yapıyorlar diyorsun. Lan ben napıyım senin okulunu amk ? ! Sende Smilerlara laf edersen bende sana siktirmek senin işin derim. Anladın mı ?!!!!

    YanıtlaSil
  22. Bide atarlıymış :D ?! işaretleri falan :D napiyim amk kızın twerk yaptığı videoyu mu koyayım? Ayrıca sen bana siktirmek senin işin demeseydin bende sana laf atmazdım.ya istediğin kadar cevap ver olmayan şeyimde bile değilsin.ayrıca ben sadece MC ve 1D sevmem.şimdi siktir git yorumumu kirletiyorsun

    YanıtlaSil
  23. ♥♫_Demiley_♫♥3 Mayıs 2014 12:41

    Zaten yorumun yorum değil mk :D ''?!'' şu işareti yapmam mı battı sana ? Baştan bana eğer ''siktir git'' demeseydin. Ben sana siktirmek benim işim değil senin işin demezdim. Baştan demeseydin o sözü buraya kadar gelmezdi bu konu..

    YanıtlaSil
  24. Sen kimsinde beni kovuyon amk kıza bak beni kendi yorumumdan kovuyo.Sıçtın sıvadın amk defol sikecem belanı hadi

    YanıtlaSil
  25. ♥♫_Demiley_♫♥3 Mayıs 2014 21:10

    La sikik kafa kovarım lan sanane sana mı sorcm mk salağı. Amk sahiplenmiş yorumum yorumum diye götünü yırtıyo. siteyi sahiplencek elinden gelse .olmayanla sikicekmiş belamı :D Tekrar söylüyorum uzatma hadi yol all.

    YanıtlaSil
  26. Lan oruspu sus lan sus amk malı siktir git ya yeter başliyacam sanada o idölünede yeter lan beynimi siktin günlerdir yprum atıp duruyon o idölününde savunulacak yanı kalmamış demiden soğuttun amk ya yeter defol diyorum anlamıyor musun beyninle götün yer değiştirmiş amk

    YanıtlaSil
  27. ♥♫_Demiley_♫♥4 Mayıs 2014 19:09

    La mk kevaşesi sen ne yapışkan bişi cıktın kac saattir uzatma sus artık diyorum anlamıyomusun ?Şuna bak gelmiş bana yorum atıp durma diyo kendisine bakmadan. Olmayan beynini mi siktiler senin ? Korurum sanane amk salağı sana mı kaldı derdi ? Neyse sende beyin yok ki anlamıyosun sonuç olarak.. Tekrar söylüyorum uzatma hadi sie yol al.

    YanıtlaSil
  28. Göt beyinli beni kendi yorumumdan kovuyo sus diyo.lan amk malı defol git sen sus yanıt veren sensin amk malı.göt dedol git lan sanamı sorcam nerede kalacağımı cevap verme artık

    YanıtlaSil
  29. o gece kellan lutz'a da dayadı arkadaş.. hattaha bildiğin çifte. adamın tekinin s*kine dayamış kellanla öpüşüyodu.

    YanıtlaSil
  30. ♥♫_Demiley_♫♥5 Mayıs 2014 07:58

    Got beyinli senin gibilere denir. şuan sanki sen cevap vermedin mk peki ben mi sana sorcm yanıt verip vermiyeceğimi ? Istersem şimdi daha uzatırım. Yorum diye gotunu yırtıyo mk beyinsizi

    YanıtlaSil
  31. Kaç defa diyem amk dayattı diye evde pc yok resim atamıyorum amka sabret

    YanıtlaSil
  32. İyice zırvandan çıktı bu kız yasa.Yazık! :(

    YanıtlaSil