» » » » » Miley Cyrus ve Katy Perry Birbirine Girdi!


Miley Cyrus'ın Bangerz  Tour kapsamında Los Angeles'da verdiği konser'e gelen ünlülerden biride Katy Perry'di. Konser'de Katy ve Miley'nin öpüşmesi geceye damgasını vurmuştu!Katy Perry  bu konuda çıktığı TV programında şunları söyledi:
''Ben Miley'ye sadece arkadaşça bir öpücük vermeye gittim, bilirsiniz işte kızların yaptığı klasik arkadaş öpüşmelerinden. Ancak sonra o başını çevirmeye ve aşırıya gitmeye çalıştı ve ben de geri çekildim. O dilin başka nerelerde olduğunu Tanrı bilir, biz değil. Bu öylesine rezil (adı çıkmış) bir dil!''
Miley Cyrus'tan çok gecikmeden Twitter üzerinden cevap geldi. Ünlü şarkıcı kendisinin ve Katy'nin öpüştüğü fotoğrafı paylaşarak ''Hoşuna gitmediğini söyleme'' yazdı. Ardından ise şöyle bir tweet daha attı;
''Eğer o dilin (daha önce) nerede olduğu hakkında endişeleniyorsan eski erkek arkadaşın iyi ki ESKİ ERKEK ARKADAŞIN çünkü HEPİMİZ ONUN(dilin) nerede olduğunu biliyoruz."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

74 yorum:

  1. Miley kapak etmiş katy'yi lan :d:DD:D

    YanıtlaSil
  2. Katy qapaqlamış

    YanıtlaSil
  3. Katy'm uğraşma sen şunla kendisi cinsel objelerle fotoğraf çekilmeyi , gördüğü her şeyi yalamayı bıraksın önce sonra senin karşına gelip konuşsun iğrençlik ve saygısızlık abidesi.

    YanıtlaSil
  4. FOREVER KATYCAT7 Mart 2014 21:11

    amk mileyi kendini ne sanıyosa . Asıl onun ki nerde belli , mişley sen git orospuluğuna devam et Katy ile uğraşma amk

    YanıtlaSil
  5. Laf sokmak ne zamandır bel altından vurmak oldu?Yaptığı sadece terbiyesizlik

    YanıtlaSil
  6. ♫ Demiley ♫7 Mart 2014 21:53

    Kb ama karşıma geçip şimdi katyi korumaya çalışma ona bakılırsa katy nin yaptıgı da terbiyesizlik...!!!! ya hiç konusma yada iksinide eşit tut !!

    YanıtlaSil
  7. MileycyrusU.U7 Mart 2014 22:01

    Aferin miley knk asdfghjkl Ne yaparsa yapsın o bnm idolum

    YanıtlaSil
  8. cidden miley ne yapmaya calısıyor anlamiyorum..

    YanıtlaSil
  9. smilerKatyCat7 Mart 2014 22:26

    yalan haber ikisininde twitterlarına baktım öyle bişey yok!

    YanıtlaSil
  10. Katy sadece gerçeği söylüyor terbiyesizlik yapmıyor Miley gibi.Tabi Mileyden ne kadar terbiye beklenebilir o da ayrı konu :D

    YanıtlaSil
  11. Mileyi nasıl eşit tutabilirsin ki Katyle Allah aşkına Katy Pop Kraliçesi Mileyin ne olduğu malum zaten.

    YanıtlaSil
  12. Abi ikiside edepsizlik bn hiç bir kız arkadaşımla öpüşmüyorum

    YanıtlaSil
  13. Beyza Ömeroğlu7 Mart 2014 22:59

    Abi bisey bilmeden konusmayin, videosunu izlediyseniz Katy'ninde en az Miley kadar istekli optugu belli. Ama Katy'i ne kadar sevsemde ne kadar harika bulsamda o tweet'i Miley'i kucuk dusurmek icin yazdigi belli. Miley'de ayni sekilde cevap vermis ve bu ikisininde hakli olduğunu gostermez. Bu yuzden "Mileyinin ne oldugu malum" falan diyemezsiniz. Buna kıskançlık denir. Her ne kadar diger unlulerden farkli hareketler sergilese de ben onu böyle seviyorum. Ve ayrica sevmiyosaniz Miley'i yorum yapmayin onun hakkinda

    YanıtlaSil
  14. öpüştükten sonra dil simgesi kalp falan yapıp adore you, hoşuma gitti falan diyen de katy'di. dönek karı amk.

    YanıtlaSil
  15. madonna öldü mü amk?
    ayrıca ölse bile katy'den önce britney, lady gaga falan var.
    şunu da bil katy'nin toplam albüm satışı 11 milyonun, miley'nin 30 milyonun üzerinde. (x factor uk'e katıldıklarında yazmışlardı performanslarından önce.)

    YanıtlaSil
  16. gerçeği söylüyosa önceden ilk öpüştüklerinde sana tapıyorum falan diyip kalp filan yapmasaydı.
    dönek.

    YanıtlaSil
  17. gercegimi soyluyor katy opusmeden sonra bi kizi opyum hosuma gitti miley cyrus sana tapiyorum gibi tweetler atti git yat uykun gelmis senin

    YanıtlaSil
  18. yalan falan değil. katy zaten twitterda yazmadı programda söylemişti.

    YanıtlaSil
  19. Smiler simge8 Mart 2014 00:37

    Mk biz mileyi öpmek için can atıyoz katy öptüde bunuyo mk arkadaşçaymış o yüZden saldırdın aşkımın dudaklarına sen öpme mileyi onun dudakları bize aitt

    YanıtlaSil
  20. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 09:37

    Ben burda katy ve mileyin soyledikleri laf karsinda esit tutmalarini istiyorum digerki gibi burda hangisi pop kralicesi falan diye konusmuyoruzzz !!!!!

    YanıtlaSil
  21. Katy'nin yaptığı doğru bişeyde değil.

    YanıtlaSil
  22. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 10:30

    aynen çok haklısın zaten katy perry i sevenler hemen onu üste çıkarmaya çalışıyolr sanki dünyada tek pop kraliçesi katymiş gibi davranıyrlr !

    YanıtlaSil
  23. Sierra Jackson8 Mart 2014 11:28

    Ya mk Miley'i geçip de savunmayın. Laf sokmak değil, Dediği gibi bel altından vurmak bu sikimsonik tavırları sadece Katycat'lerin değil hiçkimsenin hoşuna gitmiyor ağızınızdan çıkan hiçbir kelime bunu değiştiremez

    YanıtlaSil
  24. Katy sanki çok özel bi siktirin amk.

    YanıtlaSil
  25. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 12:05

    sanki katy bel altından vurmamış sanki o çok normal bi laf söylemiş gibi konuşma .!!! ikside bel altından vurmuş..! git oku.

    YanıtlaSil
  26. katy ağzına sokarımmmmmmmmmmm piç hiç geriye çekiliyon diğil sanki sikişecen ileri doğru gidiyon gibime geliyo

    YanıtlaSil
  27. pardon ama Miley kendini savunmalı ve haklı.Katy işi döndürmesin

    YanıtlaSil
  28. katy pop kraliçesi .... AS:D:SAD:ASD:

    YanıtlaSil
  29. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 13:20

    Anlamadım mileyi mi katy mi haklı demek istedin yazılar bide gozukmuo bazı yerlerde ?

    YanıtlaSil
  30. katy'de götünü açsa o da rekor kırar amk.

    YanıtlaSil
  31. hemen bok atmaya çalışma.smilerların ne olduğu belli zaten.ayh aşkhım mly mlk o illu yprtyr .s

    YanıtlaSil
  32. sonunda katy savunan biri çıktı oh yeah

    YanıtlaSil
  33. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 13:27

    lan ben ne zaman illu yaptırıyo dedim de böyle konusuyon mk ;!!!!

    YanıtlaSil
  34. smilerların favori laflarından biri illu yptryr o mlk .s

    YanıtlaSil
  35. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 13:32

    smilerim ama ben öyle bir şey demedim hem burda bir sürü smilerler konustu hangisi llu yptryr o mlk .s dedi ?? !!!

    YanıtlaSil
  36. la bana resim attırma üşeniyom

    YanıtlaSil
  37. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 13:36

    ben senden resim istemyorum sadece smiler olan bir kişi demişmi dememişmi onu söyle diyorum ??* !! yorumlar bastan sonuna kadar oku ben göremedim ?

    YanıtlaSil
  38. burada yazmıyor olabilir,ama gerçeği değiştirmez.herkesin dilinde bu var

    YanıtlaSil
  39. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 13:38

    neyse tamam kapatalım bu konuyu bb..

    YanıtlaSil
  40. Belieber SmileR8 Mart 2014 13:47

    katy sende sanki miley tecavüz etti neolmuş öptüyse yanii?? miley sende rahat dur az üzüyosun bizi aşkımm <3

    YanıtlaSil
  41. BENDE SMİLERIM VE KATY NİN YAPTIĞI TERBİYESİZLİK DEĞİLMİ ?? O SÖZE BU CEVAP YAKIŞIR. MİLEY NAPARSA YAPSIN SİZEMİ KALDI VERDİĞİ CEVAP ? HA BU ARADA MADONNA POPUN KRALİÇESİ VE O DA GELECEKTEKİ KRALİÇENİN MİLEY OLDUĞUNU SÖYLEDİ Bİ ÇOK STAR GİBİ

    YanıtlaSil
  42. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 14:50

    Sonunda beni anlayan biri çıktı .:)))) kaç saattir şunu anlatmaya çalışıyodum :)) Çok haklısın katynin söylediğine Mileyin söylediği cevap yakışırr..:D

    YanıtlaSil
  43. smilersweety156 wattpad8 Mart 2014 15:44

    İkiside suçlu farkındaysanız bende smilerim evet ! Ayrıca Katy bence Liam hakkında konuşması iyi değil .

    YanıtlaSil
  44. Özlem Yaşbey8 Mart 2014 15:52

    mileynin yaptığı iyi bir şey değil smilerlar tabikide gözleriniz kapalı sevgi böyle bir şey katycatlerinde öle kavgayı bırakın ikisinin kavgası sizinde kavganıza dönişmesin

    YanıtlaSil
  45. cidden tam bi gerizekalısın katy lez o yüzden başka kızla da kadınla da öpüşmüş yatmış olabilir

    YanıtlaSil
  46. ♫ Demiley ♫8 Mart 2014 17:58

    ben ne anlatıyorum mk malı !!!!!

    YanıtlaSil
  47. Mileyin yıldızı yeni parladığı için o kadar satış yapabildi Katy sektörde parladığında bilboard hottan aylarca inmedi 48 milyon sattı aralarında dağlar kadar fark var Mileyinde nasıl satış yaptığı da ortada

    YanıtlaSil
  48. Bu Neyin Kafasıdır Abi?8 Mart 2014 18:30

    sen ne diyon amk çabuk terket burayı.

    YanıtlaSil
  49. ulan bu miley nin yaptıgıda is deyil, kendini katy gibi müthis bir kadınla kıyaslıyor bu durum beni cidden üzdü:d

    YanıtlaSil
  50. ne olmuş öptüyse mi? çok normak canım. ikisi için de çok normal. insanlar her gün yapıo bunu zaten. hatta öpüşmeyenler anormal..

    YanıtlaSil
  51. Evet onların ülkesinde çok normal hergün yapıyolar neydi şimdi bu ? Altı üstü bi öpüşme kız haklı katy abartmış kendisi bayan hayranını öperken masum oluyo miley onu öpünce miley sürtük oluyo abi işiniz yokmu sizin

    YanıtlaSil
  52. Belieber SmileR9 Mart 2014 14:11

    yapıyo tabi mk onlarda bu çok normal ne saçmalıyosun

    YanıtlaSil
  53. SinemisMalik9 Mart 2014 18:12

    Miley ayıp etmiş.Liam'ın onu nasıl bıraktığını da biliyoruz biz ;)

    YanıtlaSil
  54. tuğçe demirel9 Mart 2014 19:30

    Olaya tarafsız bakmak gerekirse bence katy abartmış. sonuçta istemiyosa ilk başta öpüşmeden ittirebilirdi. fotoğraflara bakdığımızda hiç öyle görünmüyor. ve miley e terbiyeli diyemem ama katy de çok farklı değil sadece miley gibi göstermiyor. daha dün çok iyi anlaşan iki arkadaşın ufak bir sebepten böyle tartışması kötü.

    YanıtlaSil
  55. Smiler_Nazlı9 Mart 2014 19:36

    Olayı bilmeden konuşma. Önce Katy Miley'e laf attı durup dururken.halbuki Miley hiçbisey dememişti.Size biri o dilin nerde olduğunu tanrı bilir öylesine rezil bil dil diye laf atsa siz susup otururmusunu allah aşkına.Miley'i sevmiyor olabilirsiniz ama o HAKLI ve ben onu destekliyorum.

    YanıtlaSil
  56. smlr blibr drctinr seven ergen10 Mart 2014 18:06

    bazı smilerlar olabilir taam mı biz smiler blieber selenatorler ve demileyler 8-15 yaşları arasında yaşamımızı sürdürürz be hiç de ergen değiliz tmm mı mileye laf atma sanki sn çk terbylsn ben sex yaptım biliyorum ve olgun bi kadın olarak miley hayranıyım illü fln demeyin miley kendi isteğiyle yapıyo bikere. GENÇLER KENDİ HALİNİZİ Bİ GÖRÜN İSTEDİM HADİ İYİ EĞLENCELER 😘

    YanıtlaSil
  57. ♫ Demiley ♫10 Mart 2014 18:34

    ben zaten bunu anlatmaya çalışıyorum niye anlamayan birine bunu söylemeyi denemiyorsun ? !!! Çok iyi fikir olur değilmiii :))))) !!!!!!! :D

    YanıtlaSil
  58. gündeme gelmeye çalışıyor işte anlamayacak ne var..

    YanıtlaSil
  59. Elif Ilayda Çelik10 Mayıs 2014 11:39

    lil mil amk sus beee..!!

    YanıtlaSil
  60. Elif Ilayda Çelik10 Mayıs 2014 11:40

    katy şeytana tapan bir bokk.!! miley geleceğin kreliçesi ok..

    YanıtlaSil
  61. Elif Ilayda Çelik10 Mayıs 2014 11:40

    bence artık kapatsın çok açmadımı

    YanıtlaSil
  62. Elif Ilayda Çelik10 Mayıs 2014 11:41

    öyle zaten mal

    YanıtlaSil
  63. Elif Ilayda Çelik10 Mayıs 2014 11:41

    resim atmana gerek yok götünü kaldırma sen elini

    YanıtlaSil
  64. Elif Ilayda Çelik10 Mayıs 2014 11:42

    hehehehe gülüw

    YanıtlaSil
  65. Elif Ilayda Çelik10 Mayıs 2014 11:42

    hayır bok kraliçesi

    YanıtlaSil
  66. Elif Ilayda Çelik10 Mayıs 2014 11:43

    sus la sen mileyin sıçdığı olamassınız klavyeden uydurrmak basit tabiii

    YanıtlaSil
  67. Miley's Smiler22 Mayıs 2014 23:17

    He canim he bende miley'nin fotograflarini yaliyom bisey mi opuyo ve Katyninde ne kadar istekli oldugu belli hic savunmayin bu igrenclik degil tatlilik oluyo ve bende saygisizim sen sanki cok saygilisin ya laf yapiyosun ve hani o en azindan kendi oluyo Katy gibi yalanci degil

    YanıtlaSil
  68. İki gavurun dölü orospu öpüşmüş tartışmasını bizimi türkler yapıyo abi nasıl bir ülke burası anlamadım gitti

    YanıtlaSil
  69. ayrıca demiley haklısın

    YanıtlaSil
  70. ya uf sadece katy abartıyor ne var arkadaşlarda öpüşe bilirler

    YanıtlaSil
  71. sakin olabilirsiniz arkadaşlar bu onların arasında ve bize bir şey demek düşmez tabii ki ikisinin de yaptığı güzel bir şey değil katy sanırım bu olaya sinirlenmiş ve miley e gönderme yapmış miley de cevap vermiş ve katy gene cevap vermiş olay bu onları karşılaştırmak gibi bir hataya düşmeyin her kim olurlarsa olsunlar söylediklerini hiçbir insana yakıştırmıyorum

    YanıtlaSil
  72. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:18

    Gerçeğimi söylüyor ? ne yani bunların hepsini miley mi yapmak istedi şahsen katy den de ne kdr terbiye beklenir o ayrı konu demi cnm :)))) sanki katy suçsuz sanki sadece miley suçlu uff saçmalama!! zaten katy daha öncede bi kizi öpmüş ve hoşuna gitmiş ne olduguda yeterince belli ?!!! hem miley ile katy opusmesinden sonra KATY PERRY twitterden Miley Cyrus sana tapıyorum demedimi ?? Hemen zaten mileye suç atın çunku katy melek o hiç bir suç işlemez demi ? !!!

    YanıtlaSil