» » » Öğretmenler Kendileri Hakkkında Yazılan Kaba Tweetleri Okudu



Jimmy Kimmel programında ünlülere kendileri hakkında yazılmış kaba tweetleri okutuyordu. Ancak bu sefer bir farklılık yaptı ve Kaliforniya'daki Los Alamitos lisenin öğretmenlerine öğrencilerin haklarında yazdıkları kaba tweetleri okuttu.

 
1- Bayan Franzen'in sınıfıyla ilgili tek sevdiğim şey, kokusu. #kakaoyağı
 2- Bay Bennett saçlarını kazıtırsa Profesör X gibi görünür. #xmençıkışları
3- Umarım Bay Courtemarche beni mezuniyete davet eder #çokateşli
4- Neden Bay Jones turşulara bu kadar çok takıntılı? #çocuklukhatıraları ?
5- Bay Huber'ın mükemmel olduğunu düşünürdüm, ta ki dazlağını görene kadar. #hayalkırıklığı
6- Bay Albright Pawn Stars'daki Rick'e benziyor. #25centyapabileceğimineniyisi
  7- Bay Barker'ın iğneleyici sözlerinden bunaldım. #gerçeğikaldıramaz
8- Bay Kerns ben kesmeden önce o saç parçasını kestirmesine ihtiyacı var.
9- Bay Torres'in yaptığı tüm bu kelime oyunlarının üstesinden gelemem. #onundüşündüğükadarkomikdeğil
10- Bayan Lundblad'in benimle çıkabileceğini düşünüyor musun? #halahayalkuruyor
11- Bayan Avina'yı ilk gördüğümde: "Bi' dakika, bu bizim öğretmenimiz mi? Onun öğrenci olduğunu sanmıştım." #illuminati
12- Bay Smith çok uzun ve onunla konuşurken burun deliklerine bakarak bitiriyorum. #burunkılları
13- Bay Clabough'un 1985'ten sonra icat edilmiş herhangi bir teknolojik aleti nasıl çalıştıracağını bilmediğini düşünüyorum.
14- Bayan Hafer nasıl bu kadar hızlı ASB müdürü oldu? Eminim ki, Bayan Hafer'dan daha yaşlıyımdır! #bağlantılar ??
15- Bay Courtemarche'ın sınıfı, Kuzey Kutbu'ndan daha soğuk. #dondurucu
16- Bayan Lowe: 'Çalışana zor gelmez. Herkes bana katılıyor mu? Ben çılgın New Yorkluyum.' #hergün
17- Bence Profesör Rubio emekli Meksikalı güreşçi. #öncekihayat ?
18- Neden koç Howard bana nasıl koşacağımı söylüyor? #ironik
İnternette ne paylaştığınıza dikkat edin, asla kimin okuyacağını bilemezsiniz...

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum: