» » » Robin Thicke: "Karımı Geri Kazanmaya Çalışıyorum."


Kısa bir zaman önce eşinden ayrılan yakışıklı şarkıcı Robin Thicke, geçtiğimiz gün havaalanında TMZ adlı magazin sitesinin muhabirinin eşi hakkında sorduğu soruya "Onu geri kazanmaya çalışıyorum." cevabını verdi.

Robin'nin bu cevabı herkesi çok şaşırttı.
Video;






Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. Belieber SmileR2 Mart 2014 21:20

    bu adamı hic sevmıyorum

    YanıtlaSil
  2. O klibdeki kızlarla biraz zor :D

    YanıtlaSil
  3. Belieber SmileR2 Mart 2014 21:25

    mk mileyden uzak dursun yeter

    YanıtlaSil
  4. smiler Belieber3 Mart 2014 15:57

    Haha Miley'le VMA'da performansdan sonra cok geeecc cnm

    YanıtlaSil
  5. miley robinden uzak dursun,herkese sarkıyo ne de olsa

    YanıtlaSil
  6. Belieber SmileR3 Mart 2014 19:53

    en heryere atlamak zorundamısın

    YanıtlaSil
  7. Herşeyi mileye bağlamak zorunda mısın?Liam da bıktı mileyden ayrıldılar,robin mi mileye bakacak

    YanıtlaSil
  8. :p 40 yasında adam maylime bakmasın zaten mk olay zaten adamın klıbı yuzunden mileyle alakası yok ayrıca lıamla konustunmu mk ahdjgdgjgd

    YanıtlaSil
  9. Belieber SmileR4 Mart 2014 21:19

    evet bağlarım o benim mileyim sananeeee liamında robininde götüne koyıım seninde mk

    YanıtlaSil
  10. lan smiler olmamama rağmen niye ayrıldıklarını biliyorum bi bok bilmiyosan siktir git şimdi

    YanıtlaSil