» » » » Selena Gomez'den Demi Lovato'ya Herkesi Duygulandıran Teşekkür!


Selena Gomez ve Demi Lovato dün akşam Unit4:Humanity etkinliğine beraber katıldılar ve Selena en genç yardımsever ödülünü aldı!

Geceden en çok konuşulan Selena'nın ödülünü kabul ederken Demi Lovato hakkında yaptığı duygusal konuşma oldu; 
"Ben Demi'ye teşekkür etmek istiyorum... Şuanda sadece 21 yaşımızda olmamıza rağmen hep yeni jeneresyonların temsilcisi olmaya çalışıyoruz... Bazen bunu sadece bizim yapmaya çalıştığımızı düşünüyorum, bu yüzden bana her gün destek ve ilham kaynağı olmaya çalıştığın için teşekkürler.."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. Lan kız en genç yardımsever ödülü almış ve hala bu kıza anti olan salaklar var ya

    YanıtlaSil
  2. Çok Tatlılar ..

    YanıtlaSil
  3. Hiç duygulanmadım ama .s :D

    YanıtlaSil
  4. ooooooooooooo2 Mart 2014 01:38

    Guzel ama Selena Taylor'dan da ilham aliyordu hani simdi Taylor'u unutdu......

    YanıtlaSil
  5. ♥ Delena ♥

    YanıtlaSil
  6. Taylena'da gerçekten harika bir dostluk. Ama hiçbir dostluğun Delena kadar mükemmel olabileceğini sanmıyorum.

    YanıtlaSil