» » » » Selena Gomez'den Justin Bieber İtirafı!


Selena Gomez ve Justin Bieber kısa bir süre önce tekrar birleşti ve ikili birleştiklerinden beri çoğu zamanlarını birlikte geçiriyorlar.

Selena RodeoHouston etkinliği kapsamında verdiği konserde Prsicilla Ahn'nin Dream şarkısının seslendirmeden önce kısa bir konuşma yaptı ve her ne kadar isim vermese de, sanki Justin için açıklama yapıyor gibiydi.
"Kimse mükemmel değildir. Ve herkes hatalarından bir şeyler öğrenir, herkes hata yapar.
Eğer sizler bana herkesin insan olduğunu hatırlatmasaydınız bu sahnede olmazdım.
Umuyorumki insanların hayatında ne yapmak istediği konusunda ilham olurum''

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

6 yorum:

  1. canim selenam,cok guzel ve akilli bir kiz selena,justin selenanin konserine gelmisti ve selena love will remember sarkisini soylerken justinin gozlerine bakarak okuyormus ve bunun icin de aglamadi

    YanıtlaSil
  2. justinden ne kadar nefret etsemde birlikde olmak selenanın seçimi buna saygı duyuyorum

    YanıtlaSil
  3. selenatorforever11 Mart 2014 16:50

    justinden ne kadar nefret etsemde birlikde olmak selenanın seçimi buna saygı duyuyorum

    YanıtlaSil
  4. Selenator Gomez12 Mart 2014 18:02

    Of ya. Bende Taylor gibi Jelena'dan hiç hoşlanmıyorum!

    YanıtlaSil
  5. Jelenayi sevmiyorum Selenqyi hele hicmi hic ama Justin'in yanindayim ve HAYRANLİGİNİZA SAYGİ DUYUYORUM

    YanıtlaSil
  6. Lutfen hayranligima biraz SAYGİİ

    YanıtlaSil