» » » » ''Seni Hala İlham Alanlar Var. Yaptıklarına Dikkat Et!''


Yaptıkları ile gündeme gelen Miley Cyrus'a ünlü editor Bonnie Fuller'dan sert bir eleştiri geldi.
''Yaptığının insanları güldürdüğünü ve komik olduğunu sanıyorsun. Tıpkı EMA ödüllerinde yaktığın sigara gibi. Kendini her ne kadar değiştirmeye çalışsan da hala seni ilham alan hayranların var. Bu hallerin ile bir rol modeli olmaya çalışma bile."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. iyi seylerden ilham alinir

    YanıtlaSil
  2. Belieber SmileR19 Mart 2014 22:34

    hadi canımm

    YanıtlaSil
  3. ♫ Demilena ♫19 Mart 2014 22:38

    Miley Cyrus: ''Ben hic kimsenin ebeveyni degilim onlara ne yapmalari gerektigini ogretemem''. -__- !

    YanıtlaSil
  4. İnsanlar bazen hayran olduğu kişiyi örnek alır veya onlardan ilham alırlar. Belki de bu kim olduğunuzu etkileyecek bir faktör bile olabilir. Miley'nin ne yaptığı artık umrumda değil, onu uyaran onlarca insana karşı halen medyanın onu 'sürtük' yapmasına izin verebiliyorsa bu onun tercihidir. Saygı falan da duymuyorum. Miley uzun bir süre sonra mı olur bilemem, ama pişman olacak. Ve o zaman asla istediği gibi birini ya da bir efsane olamayacağını anlayacak.

    YanıtlaSil
  5. Unicorn Queen21 Mart 2014 19:44

    O benim idolüm naptığı seni değil beni ilgilendirir.

    YanıtlaSil
  6. insanyiyenzombie22 Mart 2014 13:44

    Bir gün bunlardan pişman olacak. Bu yaptıkları doğru değil. Eğer ben hiçkimsenin ebeveyni değilim onlara ne yapmaları gerektiğini öğretemem diyorsa hayranlarını önemsemiyor demektir. Siz Miley'nin yeni resimlerini ve konserdeki yaptığı 'o şeyleri' göstererek ailenizin karşısında "Ben bu kızı örnek alıyorum," diyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. Yaramaz smiler22 Mayıs 2014 23:15

    Aynen biz miley gibi yaramaz olcazz

    YanıtlaSil
  8. smileber belictioner22 Mayıs 2014 23:16

    ne yani hep iyi davranışlarımı ilham alıcazz ben belki kötü kız olacam o adama nee

    YanıtlaSil