Twitter kurulalı tam 8 sene oldu! Çoğu ünlünün aktif olarak kullandığı Twitter çoğumuz için yaşamın bir parçası haline geldi. Bu sekiz sene içinde birçok ünlü Twitter'a katıldı ve ilk tweetlerini attılar. İşte bazı ünlülerin ilk tweetleri:

1. Ellen Degeneres: Bu benim ilk twitt-er'ım. Veya tweet? Twit? Veya tweet? 'Twit veya tweet millet.' Bir şey fark eder mi?

2. Taylor Swift: Bayıldım! RT @justinbieber: "Paylaştım!!! Taylor Swift'e albümümden ÖZEL ŞARKIYLA cevap videom..."

3. Miley Cyrus: Miley Cyrus'ın resmi 'Gypsy Heart Tur' Twitter sayfasına hoşgeldiniz!!!


4. Britney Spears: Britney Spears'ın Twitter'ına hoşgeldiniz! Britney'in haberleri için takip edin ve Britney ve çevresinden güncellemeleri doğrudan alın.


5. Justin Timberlake: Tennman Records bugün ilk single'ı yayınladı. Esmee Denters - Outta Here. Ne düşünüyorsunuz?

6. Justin Bieber: Yeni single'ım ONE TIME'ı Myscpace'imde kontrol edin ve tüm dünyaya yayın. Teşekkürler.

7. Selena Gomez: İşte!!! Sizlerin dinlemesi için sabırsızlanıyorum!

8. Demi Lovato:

9. Katy Perry: Berlin'e az önce geldim... Daha iyi hissediyorum, teşekkürler. Yatağımın başucunda solunum cihazı var... ve NOT: BEN TWITTTER! AH TANRIM. Ne takipçi ama!

10. Cameron Diaz: DAHA DEMİN adı Twitter olan süper havalı yeni uygulamayı indirdim. Twerhabaaaa!!!

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

29 yorum:

  1. ♫ Demilena ♫21 Mart 2014 18:31

    Mileyy and Justinn<3

    YanıtlaSil
  2. ^^Justin One Time .s duygulandım lağn :/ :D :)

    YanıtlaSil
  3. Justinin yanlış

    YanıtlaSil
  4. Justin'in ilk tweeti "Merhaba dünya.." diye başlıyor

    YanıtlaSil
  5. Justin 'in ilk tweet i bu değil :) yalnış yazmışsınız bilginize

    YanıtlaSil
  6. Demi'nin tweetinide çevirir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. demi'nin tweetini de çevirin lütfen

    YanıtlaSil
  8. ♫ Demiley ♫22 Mart 2014 23:17

    :) <3

    YanıtlaSil
  9. ♫ Demilena ♫23 Mart 2014 11:23

    nisa senin

    YanıtlaSil
  10. ♫ Demilena ♫23 Mart 2014 15:34

    Nisa :) senin :)

    YanıtlaSil
  11. Aç google translateyi çevir mk ne kadar üşengeçsin amına

    YanıtlaSil
  12. ♪SmileR...♥...BeliebeR♪23 Mart 2014 18:04

    Sanane nüfusunamı geçecen siktir mk

    YanıtlaSil
  13. ♫ Demilena ♫23 Mart 2014 18:14

    sen sordun diye sordm zaten mk meraklısın değilm sg

    YanıtlaSil
  14. 4. de yazım yanlışı yapmışsınız ve Demi'nin tweet'ini çevirmeyi unutmuşsunuz.

    YanıtlaSil
  15. ♪SmileR...♥...BeliebeR♪23 Mart 2014 19:25

    Benim sormam senin soracağın anlamına gelmiyo mk kızı seni siktigit bidaha bana cevap verme muhatap olma ne dersem cevap verme senle uğraşamam bebe

    YanıtlaSil
  16. ♫ Demilena ♫23 Mart 2014 19:56

    mk sen kimsin bebe dion siktirmek sana uygun bir iş sus !!!

    YanıtlaSil
  17. ♫ Demilena ♫23 Mart 2014 20:48

    Böyle yapıcagını ummazdım madem böyle yapcaktın adımı sorma .!!

    YanıtlaSil
  18. o kufurleri soyluyorsansa ben yazmadim biri hesabima giriyor

    YanıtlaSil
  19. ▼SmileR...♥...BeliebeR▼24 Mart 2014 20:02

    Bi git mk sazan seni benim diğer hesapa bu hesapta benim herşeye inanma. Helede sana sürekli ben değilim yada bendim falan diyenlere mesela benn ahahah siktir göt seni

    YanıtlaSil
  20. ♫ Demilena ♫24 Mart 2014 20:56

    amk orospusu siktirip de gitmek sana uygun fahişe kapa ceneni hadi lan aç o hesabı bana ordan laf at !! piç kurusu kevaşe

    YanıtlaSil
  21. ▼SmileR...♥...BeliebeR▼24 Mart 2014 22:48

    Sikimin yuvarlak kafası çok meraklı değilim senle konuşmaya isme bak demilenaymış o selenayı çıkar ordan görüyoz sahte selenatorluğunu o hesap benim deilll benim adıma yazıyoo hepsi senle uğraşmak için çünkü her boka yorum yapyon bi siktirip gitsen iyi olacak kevaşe seni benle muhatap olmaa hem ben senin dilini bilmiyom insanca konuşmayı öğren öyle gel ben köpek dilinden anlamıyom kusura bakma mk piç senî

    YanıtlaSil
  22. ♫ Demilena ♫25 Mart 2014 15:39

    Defol git mk sahte selenatormüş ben zaten selenator değilim o olmayan beynini siksinler senin mk piç senin gibi siktirenlere denir.! Kevaşe senin gibi orospulara yakışır mk fahişesi ! Selenatorlugu nerden çıkardın mk salagı .!! Asıl o gerçek hesap sen sahte hesapsın o hesap ne zamandır var sen nerden çıktın piç battımı isim sormam ? mk piç kurusu !!

    YanıtlaSil
  23. taylor swift demi lovato20 Nisan 2014 22:35

    Deminin tweetini ben kendim internetden cevirdim sizde cevirin arkadaslar

    YanıtlaSil
  24. ne kadar acınası bir insansın.

    YanıtlaSil
  25. evet justinin yanlış yazmışsınız. justinin şöyle bişeydi ; merhaba dünya ben justin bieber ve hokeyi seviyorum gibi bişeydi :D

    YanıtlaSil