» » » Ariana Grande: "Hamileyim!"



Ariana Grande hamile olduğunu açıkladı! Grande ayrıca çıplak fotoğraflarının sızdırıldığını da ekledi. Tabii Starbucks'ın kapatılacağını da...

Korkmayın, bunların hepsi aslında 1 Nisan şakası!

Ariana attığı bir tweetle hayranlarına birkaç saniyelik kalp krizi geçirtti.
Starbuck kapanıyor, hamileyim, çıplak fotoğraflarım sızdırıldı... Teşekkürler #1NisanŞakaGünü... Sizi seviyorum.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. A Miley Cyrus'da yati 'Hamileyim' diye bir tweet atdi bende gercektenmi yazdim oda cevapladi hayir tabiki hem ben cok sevindim Miley'nin onaylanmis hesabiydi

    YanıtlaSil
  2. He pok mileyin işi gücü yok senle uraşacak salak

    YanıtlaSil
  3. Lan başlığı görünce çıldırdım aq

    YanıtlaSil
  4. kaç saattir ugrasıon ya kızla mk işsizi sg top

    YanıtlaSil
  5. Belieber SmileR6 Nisan 2014 15:34

    aynen mk bıraksana şu kızı zorun ne

    YanıtlaSil
  6. Banna bak sen benim canimi siktin ! KEZBAN def ol mk Bok senin agzinda yut da gitsin mk

    YanıtlaSil