» » » » Ariana Grande Jennette McCurdy'le Küslüğü Hakkında Konuştu



 Ariana Grande ve Jennette McCurdy'nin arasında para yüzünden kavga çıktığı dedikoduları çığ gibi büyüyordu ve Ariana Grande de bu konuyla ilgili en sonunda bir açıklama yaptı.
Söylentilerden ve dedikolardan nefret ediyorum bu canımı sıkıyor. Jennette ve ben bu programda (Sam & Cat) her yönden eşit muamele göreceğimize dair anlaştık.
Maaşımızın eşit olmadığı söylentisi kesinlikle gülünç ve yanlış. Bu salakça varsayıları ortaya çıkarıyor bilimiyorum ama bunu düzeltmek ve saçmalığı bitirmeyi düşündüm.

Bu gizli söylentinin adresini öğrenmek istedim çünkü rol arkadaşımdan fazla para ALMIYORUM, ne de almam gerektiğini düşünüyorum.

Her zaman eşit ve adaletliydim ve her zaman da öyle olacağım.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

6 yorum: