» » » Ariana Grande'den Şaşırtan Seksi Fotoğraf Çekimi


Ariana Grande'in yeni fotoğraf çekimi sizi biraz şaşırtabilir...
Şu zamana kadar sevimliliğiyle anılan Grande, yeni fotoğraf çekiminde tamamen farklı bir Ariana olarak karşımıza çıktı. Ariana bir motosikletin üzerinde minicik elbisesiyle verdiği bu pozlarla dikkatleri üzerine çekti.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

13 yorum:

  1. Selena yaparsa sürtük...

    YanıtlaSil
  2. ♥♫_Demiley_♫♥9 Nisan 2014 22:45

    Kimse ''Ariana melek selena sürtük.s.'' dememiş.! Hadi Miley ile Selena'yı karşılaştırıyosunuz o beklenen bi şey Ama Ariana ve,selena..?

    YanıtlaSil
  3. Aşırı bir sevgim yok bu kıza ama fiziği mükemmel ötesi <3

    YanıtlaSil
  4. peki o zaman neden ASGlerin çoğu ARİANATOR? Selena'nın resimlerini koyup ''ıyyy srtk slna arina bn bsrrr .sss'' dediklerini biliyorum. Hatta bana AAGyim diye küfür ettikleri bile var. Ariana ve Selena'yı karşılaştıranlar da Selena ve Miley'i karşılaştıranlar kadar çok. Zaten çoğu ASGnin hayran oldukları ünlüler nedense hep Selena'yla adı kötü geçmiş insanlar (Barbara Ariana Miley Demi Justin vb...)

    YanıtlaSil
  5. selenaya anti degilim hatta selle ilgilenmiyorum ama selena cok az hakaret alan bi ünlü ayrıca ariana nın mini elbisesiyle sel in suana kadar yaptıkları bir degil

    YanıtlaSil
  6. ♥♫_Demiley_♫♥11 Nisan 2014 16:04

    Bilmiyorum ama genel olarak ben arianatorler ile selenatorleriin arasının baya iyi oldugunu biliyodum. Smilers ile selenators adı kötü diye biliyordm neyse tmm

    YanıtlaSil
  7. 6.Resim çok taş

    YanıtlaSil
  8. Selena "yapsa" değil zaten öyle. Ariana sadece çekim için.

    YanıtlaSil
  9. Spring Breakers de sadece bikiniyle gezdi diye sürtük diyorlardı. O da sadece film için yaptı. Ayrıca ben de burada gelip Arina sürtük demedim sadece Selena yaparsa sürtük derler dedim.

    YanıtlaSil
  10. bu seksimi şimdi amk

    YanıtlaSil
  11. Selena yapsa demediğinizi bırakmazsınız! AAG değilim hatta severim de Ariana'yı. Ama Ariana yapsa "seksi" Selena yapsa "sürtük" oluyo!

    YanıtlaSil
  12. İşte benim anlatmak istediğim <3

    YanıtlaSil
  13. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:13

    Ben demedim zaten oyle bir şey AGG OKK dedi. Bu arada haklısın.

    YanıtlaSil