» » » » Cameron Diaz Hakkında Şok Dedikodu; Lezbiyen Mi?


Hollywood'un en sevilen oyuncularından Cameron Diaz'ın Glamour dergisine lezbiyenler hakkında konuşması ünlü oyuncunun lezbiyen olduğuna dair dedikodular çıkarttı.
''Bütün kadınları seksi ve çekici buluyorum, hatta eşcinsel kadınları aşırı derecede güzel buluyorum. İnsanların bana ne gözle baktığı umurumda değil.''

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Anti cameron1 Nisan 2014 20:54

    Mk bunlar niyeti aşmışlar lez piçler

    YanıtlaSil
  2. ÖN YARGINA TÜKÜREYİM. YA KADIN LEZBİYEN VEYA BİSEKSUELSE SANANE SENİ Mİ GERİYOR BE ? YETER ARTIK. BUNUN DOĞUŞTAN GELEN VE SEÇİMLE OLAN BİR ŞEY OLMADIĞINI BELİRTMEK İSTERİM AYRICA EN YAKIN ARKADAŞIN, SEVGİLİN, KARDEŞİM, AKRABAN HERHANGİ BİRİDE LGBT OLMASI OLASI. İNSANLARIN SEÇİMLERİNE SAYGI DUY GAVAT.

    YanıtlaSil
  3. heyecanlanıyorum tahrik oluyorum falan dememiş. güzel buluyorum demiş. güzele güzel denir. siz hiç mi kimseyi güzel bulmadınız? hayranı olduğunuz bayan ünlüye oyş derken kimse size lezbiyen diyor mu? bu onun lezbiyen olduğunu göstermez. güzel güzelse güzel bulursunuz tabi. sırf siz de kadınsız diye çirkin olduğunu mu düşüneceksiniz? ayrıca lezbiyense ne olmuş? onun hissi. onun tercihi. sizi ilgilendirmez. öyleyse bile hangi hakla hakaret edersiniz? nasıl bir saygısızsınız. yazık...

    YanıtlaSil