» » » "Jennifer Lopez Dikilen En Kısa Elbiseyi Giydi."


44 yaşında olmasına rağmen hala mükemmel bir vücuda sahip olan Jennifer Lopez, giydiği H&M marka kısacık elbisesiyle ne kadar cesur olduğunu gösterdi.
Elbisenin bu kadar kısa olması nedeniyle bazı büyük magazin siteleri 'Jennifer dikilen en kısa elbiseyi giydi' başlıklarıyla okuyucularla paylaştı.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

14 yorum:

  1. Rüzgarlı bi gün olsaydı "Jennifer Lopez frikik verdi" yazardınız ..

    YanıtlaSil
  2. Mk lez olduğunu biliyodum sen qarının gızın götünümü süzüyon mk demilenayı savunmalar falan ıyk öl sen öll

    YanıtlaSil
  3. MAL MISIN ACABA SEN NE SATAŞIYON KIZA FİKİBOK

    YanıtlaSil
  4. ♥♫_Demilena_♫♥6 Nisan 2014 10:22

    Çok cahilsin keşke ölsen insanları daha görmeden bilmeden onlara lez diye iftira atıyosun yazık.! seviyen zaten düşük daha fazla düşürme..! bide 20 yaşındaydın sen dimi :D :D

    YanıtlaSil
  5. Bana bak sen osdur uc isine git lez'ler senin gibi olur zaten bunu ben degil herkes goruyor...! Ol sen ol herkes burda sana kufur ediyor!!!!! Eyer ben lez olsaydim kimse benn tarafimi tutmazdi!!!! Simdi uzaaa burdan aptal hamam bocegi :D

    YanıtlaSil
  6. ♥♫_Demiley_♫♥8 Nisan 2014 21:50

    Önemli değil cnm :)

    YanıtlaSil
  7. ♥♫_Demiley_♫♥9 Nisan 2014 15:47

    Ben de bi anlasam ? :/

    YanıtlaSil
  8. ♥♫_Demiley_♫♥20 Nisan 2014 22:58

    Hayır

    YanıtlaSil
  9. Demiley Sen Elif Misin

    YanıtlaSil