» » » Miley Cyrus'ın Ağlamaktan Gözleri Şişti


Miley Cyrus köpeği Floyd'un ölümüyle birlikte yıkıldı. Her ne kadar annesi Floyd'un yokluğunda Miley'nin acısını biraz olsun hafifletmek için ona yeni bir arkadaş alsa da, Miley için kötü günler hala bitmedi.

Miley hafta sonu yeni köpeği Moonie'yle birlikte görüntülendi. Güzel şarkıcının ağlamaktan gözlerinin altının şiştiği de kameralara yansıdı.
Bir kaynağın söylediğine göre yakınları ünlü şarkıcı için endişeleniyormuş çünkü Miley günlerdir hiç uyumamış.

 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

11 yorum:

  1. Öiley bu kadar üzülme lütfen sen ağladıkça benim de ağlayasım geliyor 😪😭😓😢😔😞😒

    YanıtlaSil
  2. Ceren Ceylan7 Nisan 2014 18:04

    Uff tatlım yaa :'(

    YanıtlaSil
  3. Miley ağlama meleğim.

    YanıtlaSil
  4. Belieber SmileR FoRGiVe7 Nisan 2014 21:10

    mileyi çok iyi anlıyorum benimde köpeğim ölmüştü tıpkı onun gibi olmuştum ama geçecek miley ağlamaa :( :(

    YanıtlaSil
  5. Anti de değilim fan da değilim bazı yaptıklarını doğru bulmuyorum ama cidden üzüldüm.Kolay bişey değil.

    YanıtlaSil
  6. Ben izlemedim ama gitmeyi düşünüyordum. Kurgusal bir film açıklamaları ve içeriği değişmiştir

    YanıtlaSil
  7. Çok kötü bir durum gerçekten çok üzüldüm. Umarım daha iyi olur,ama insanın elinde olmaz ağlar.

    YanıtlaSil
  8. miley tatlım çok üzüldüm sana ama bak sen hergün ağlama belkide yeni köpeğin çok sevimli floyd gibiymiş gibi yap onu

    YanıtlaSil
  9. Yazik canim ..Tum surati sismis kizin ;(

    YanıtlaSil