» » » » Miley Cyrus'ın Köpeği Vefat Etti


Miley Cyrus'ın köpeklerine ne kadar çok değer verdiğini hepimiz biliyoruz. Özellikle de Floyd'a!

Miley yoğun turne programı nedeniyle onlardan zaman zaman uzak kalabiliyordu ama her fırsatta köpeklerini özlediğini ve yanlarında olmak istediğini söylüyordu. Onları ailesi gibi görüyordu. Öyle ki Miley'nin konserlerinde bile Floyd'un dev heykelini sahnede görüyoruz.

Ünlü şarkıcı saatler önce Twitter hesabından üzücü haberi verdi. Attığı tweetlerden birkaçı;
Bugün hayatımın en kötü 2. günü.
Bunu söylemek istemiyorum çünkü gerçek olmamasını istiyorum... Değerli bebeğim Floyd vefat etti. Yıkıldım. 
Aslında bunu söylemek istemediğimi biliyorum ama keşke kendisiyle birlikte beni de götürseydi, bu dayanılmaz. Ben onsuz ne yapacağım?
Acınacak haldeyim.
Huzur içinde yat Floyd, başın sağ olsun Miley!


YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

13 yorum:

  1. ♥♫_Demilena_♫♥2 Nisan 2014 15:35

    :'( :'( :'(

    YanıtlaSil
  2. Hilal Teefey2 Nisan 2014 16:10

    Ohaa çok üzüldüm bende evcil hayvanımı kaybetmiştim ve Miley'nin Floyd'a ne kadar değer verdiğini de göz önünde bulundurursak bu gerçekten çok üzücü bir durum

    YanıtlaSil
  3. Köklü Smiler2 Nisan 2014 16:14

    OHAA Yeni aldığı zamanı hatırlıyorum Miley'nin :'( Of çok üzüldüm :'(

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun ne diyelim

    YanıtlaSil
  5. Smiler görl2 Nisan 2014 21:17

    Ayy yerimm çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  6. cara is mine bitch2 Nisan 2014 22:31

    İnsanın onu koşulsuz şartsız sevdiği dostunu kaybetmesi çok kötü bir şey. Sonuçta o size karşı sadece sevgi besliyor. Gerçekten üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  7. ♥♫_Demilena_♫♥3 Nisan 2014 16:34

    Geçmiş olsun Miley.. :'(

    YanıtlaSil
  8. ♥♫_Demilena_♫♥3 Nisan 2014 16:36

    Miley Boston'da 'Adore You' şarkısını seslendirirken,Floyd'un ölüm haberini alıp Annesini ve kız kardeşinin yanına koştu ve ağlamaya başladı.Tish ve Noah onu tesselli etmeye çalıştılar.
    Bu fotoğraftada Miley Floyd'un maketine sarılıp ağlıyor ve Noah onu tesselli etmeye çalışıyor. Ayy canım benimm :'( :'( :'(

    YanıtlaSil
  9. Mileye anti olmama rağmen hayvan kaybetmenin acısını bir hayvansever olarak bilirim :( Özellikle floyd'un heykeline sarılıp ağlaması beni cidden çok üzdü.inşallah toparlanır.

    YanıtlaSil
  10. Hayır, o konserden önceki gün öldü. Konserden önce de o kadar tweet attı Miley.

    YanıtlaSil
  11. Tamam yanlış yazmışım bende bi haber sitesinde görmüştüm de ona gore yazmıştım.

    YanıtlaSil
  12. smileber belictioner22 Mayıs 2014 23:14

    ben senin köpeğin olurum mileyyy <3 <3 <3

    YanıtlaSil