» » » Rihanna'nın Çıplak Fotoğraf Çekiminden Görüntüler Sızdı


Rihanna belki de daha önce hiç yapmadığı bir şey yaptı ve hiçbir önlem almadan ilk kez soyunarak kamera karşına geçti.
Bir Fransız magazin dergisi için altında hiçbir şey olmadan çekim yaparken, bir yandan da paparazzi tarafından da fotoğraflar çekildi.
Rihanna kameraya karşı frikik vermemeye çalışırken, onu gizlice çeken paparazzilere ise istemeden de olsa oldukça fazla malzeme verdi.
Rihanna'nın bu fotoğraf çekimi değil de, fotoğraf çekiminden sızan fotoğraflar konuşulacağa benziyor.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. floyd arka bahcede kafasi kesik halde bulunmus!!!!!

    YanıtlaSil
  2. BIZZLE'S WIFE10 Nisan 2014 17:55

    bunu gelip buraya yazma nedenin?

    YanıtlaSil
  3. kimin arka bahçesinde :/

    YanıtlaSil
  4. cidden kimin arka bahçesinde bulunmuş ?

    YanıtlaSil
  5. onu bilmiyorum canim ama antilerin yapdigi soyleniyor ama ben Miley'den duymadan inanmiyorum sende inanma canm!

    YanıtlaSil
  6. onu bilmiyorum canim ama antilerin yapdigi soyleniyor ama ben Miley'den duymadan inanmiyorum sende inanma canm! yani boyle dusunuyorum

    YanıtlaSil
  7. Kendi Twitter'ından yayınlamadan hiçbir haberine inanmıyorum zaten.

    YanıtlaSil