» » » » Selena Gomez Annesini İşten Kovdu: Yeni Menajeri Scooter Braun Mu Olacak?


Selena Gomez ünlü olduğundan beri en yakını annesiydi ve menajerliğini de annesi ve üvey babası üstlenmişti.
Ancak işler değişti ve Selena'yla ailesinin fikirleri değişti ve anlaşamamaya başladılar. Selena da annesi ve üvey babasıyla iş ilişkisini bitirdi. Aileye yakın bir kaynak aralarında hiçbir problem olmadığını, her zaman iş konuştukları için artık sadece aile olacaklarını söyledi.

Şimdi akıllarda yeni bir soru var: yeni menajeri kim olacak?

Biraz düşününce aslında bu sorunun cevabı zor değil. Selena sürekli olarak sevgilisi Justin Bieber ve Justin'in menajeri Scooter Braun'la vakit geçiriyor. Ayrıca Selena üç gün önce Scooter'ın menajerliğini yaptığı Madison Beer ve Justin'le stüdyoda buluşmuştu. Ki iddialara göre Scooter Selena'yla menajerlik için iletişime geçmiş bile.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

56 yorum:

  1. Belieber SmileR FoRGiVe12 Nisan 2014 20:01

    lannn sakınnnn

    YanıtlaSil
  2. Selena'dan nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bende senden sayin Directioner. Onedirection dan degil bazi Directionerlardan nefret ediyorum. Ayrica ne dusundugun umrumda değil.

    YanıtlaSil
  4. güzel bunu dile getirmen çok hoş şimdi gidip ölebilir misin yoksa bu konuda yarım mı edeyim?

    YanıtlaSil
  5. Olabilir. Senin kararın sonuçta. Sırf selenayi sevmiyo diye böyle diyemezsiniz. Kendi özgün iradesi. Bu arada not: selenatorum.

    YanıtlaSil
  6. Annneni kovacak kadar mı düştün lan .

    YanıtlaSil
  7. Senin selenatorlugune tukureyim. Idolunu sevmiyomus napmis idolum sor bakalim bi

    YanıtlaSil
  8. Annesini işten kovdu ne demek ? Düzgün başlıklar atın ya sadece aile olmak istiyorlarmış işte.

    YanıtlaSil
  9. Bakın Selena nin annesini kovma davranisi hic hos degil. Ama bu sizi veya beni ilgilendirmez. Bu komu yuzunden onu yargilama hakkina sahip olmadiginiz gibi ona anti olacaksanizda mal mal konular bulmayin. Evet sevgili antiler ve yukaridaki Directioner. "SELENA." ADLI KISI BENIM. AYRICA YORUMUMDAN GURUE DUYUYORUM. SIZIN NE DUSUNDUGUNUZ BENIM VEYA DIGER GERÇEK SELENATORLERIN UMRUNDA DEGIL. GERÇEK !

    YanıtlaSil
  10. yazik hayirsiz evlat

    YanıtlaSil
  11. directionerler de sana bayiliyordular zaten ne yani sen selenanin yapdigini dogru mu buluyorsun??????????

    YanıtlaSil
  12. Televiziyonda Justin'ne gore kovmus soylendi AYIP YA

    YanıtlaSil
  13. Sizi ilgilendirmedigini söylüyorum zeka kupu :))

    YanıtlaSil
  14. salak selena geber

    YanıtlaSil
  15. senide ilgilendirmiyo o zaman birak ne yaziyorlarsa yazsinlar sonuna kadar forever "DIRECTIONER"

    YanıtlaSil
  16. o zaman sende one directionu sevmiyorsun diye one directionu semiyorum falan diyemezsin "zeka kupu"

    YanıtlaSil
  17. Selenatorgörl13 Nisan 2014 15:38

    Sevmek zorunda değilsin kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama asla birine geber diyemezsin öyle bir hakkın yok anladınmı ben sana geber desem çok mu hoş olur ???? Olmaz tabikide sen hiçkimse hakkında geber diyemezsin (başçalan hariç )

    YanıtlaSil
  18. Selenatorgörl13 Nisan 2014 15:41

    Lafı bikerede götünüzden anlamayın amk selena sadece annesinin artık iş arkadaşı değilde sadece ANNE olarak kalmasını istemiş bu mu hayırsız evlatlık ???Annesinin menajeri olarak degilde anne olarak görmek istiyor belki

    YanıtlaSil
  19. Selenatorgörl13 Nisan 2014 15:44

    Ben doğru buluyorum aile hayatını meslek hayatından ayri tutmayı doğru buluyorum Selenanın annesini menajeri degilde anne olarak gormek istemesini de doğru buluyorum

    YanıtlaSil
  20. BIZZLE'S WIFE13 Nisan 2014 15:58

    Fark ettiysen sizin gibi salaklar inansın diye başlığa İşten Kovdu yazıyor açıklamada ise Aralarında hiçbir sorun yok sadece hep iş konuştukları için artık sadece aile olmak için menajerliği bıraktığını söylüyo.

    YanıtlaSil
  21. annesini daha onceden anne olaraq gormek istememis demekki
    senin soylediyinden oyle annasiliyor men selenayi seviyorum sadece justinle cikmasini istemiyorum

    YanıtlaSil
  22. Selenatorgörl13 Nisan 2014 16:21

    Hayır tabikide ben oyle demedim.Annesiyle arasında anne kız ilişkisi hep vardı ama benim söylemek istediğim artık aile ve iş i birarada tutmak istememiş olması ve Selena nın Annesinin artık menejer olmasını istememesiyle Justin in ne ilgisi var

    YanıtlaSil
  23. neden peki justinin menajeri?

    YanıtlaSil
  24. chantel jeffires kimdir bilen varsa yazsi cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  25. Selenatorgörl13 Nisan 2014 16:31

    Çünkü iyi bir menajer ?

    YanıtlaSil
  26. dunyada menajer mi qalmadi

    YanıtlaSil
  27. Selenatorgörl13 Nisan 2014 16:35

    Bunu Justin e bağlaman tuhaf çünkü scooter birtek Justinin menajeri değil aynı zamanda Ariana -Madison -Carly ninde menejeri

    YanıtlaSil
  28. ben justinden hoslanmiyorum selenaninda ondan uzk durmasini istiyorum cunki jutinden ayridiktam sonra uzuluyur justin onu uzuyor belieberler sayqim var amma justinin son zamanlardaki harajetleri hic hosuma gitmiyor

    YanıtlaSil
  29. Selenatorgörl13 Nisan 2014 16:43

    Bak bende bir Selenator olarak bundan memmun değilim ama Selena nın aldığı kararlara saygı duyuyorum madem Selena yı seviyorsun ona hayırsız evlat vb kötü sözler söylemenden bir anlam çıkartamıyorum açıkçası

    YanıtlaSil
  30. cunki oyle bi haraket yapti

    YanıtlaSil
  31. bak
    selena annesi her ne yaparsa yapsin her ne olursa olsun annesini isden cikarmamaliydi cunki o bir anne selenanin dunya stari olmasinda annesininde bir payi var bunu boynumuza alalim1
    ben justini pek takip etmiyorum amma bir yorumda burda selenanin annesinin arasinin bozulmasinda justinin barmi oldu yaziyor2
    justin in menajeri oldugunu bile bile neden onun menajeri ile calismak istesinki demekkijustinin de barmagi var3 selenayi seviyorum amma selenator degilim "directionerim"

    YanıtlaSil
  32. Selenatorgörl13 Nisan 2014 17:04

    Anlıyorum bi bakıma sende haklısın ama Selena nın annesinde aralarında bir olay yaşandı belliki annesinin rızası olmadan Selena asla böyle.birşey yapmaz annesi de istemiştir ayrılmak aralarında anlaşmışlardır Selena.annesini üzecek birşey yapmaz bukadar bağlıyken annesine scooter i seçmesinin sebebi Justin in tavsiyesi olabilir evet Bu konuda haklı oalbilirsin Selena ya scooter dan memnun kaldığını soylemiştir ama bence.bunda o kadar da yanlış birşey yok

    YanıtlaSil
  33. tamam o zaman selenanin kalbinin guzelligini biliyorum cunki yuzune vurmus sadece annesi ile arasindaki proplem her neyse bi an once gecer isallah

    YanıtlaSil
  34. Selenatorgörl13 Nisan 2014 17:17

    İnşallah aynı fikre vardık sonunda <3

    YanıtlaSil
  35. Selenatorgörl13 Nisan 2014 17:18

    😊☺

    YanıtlaSil
  36. chattel jeffries kim?

    YanıtlaSil
  37. Sonuna kadar "SELENATOR" anladin mi bebeyim

    YanıtlaSil
  38. Canisi bak ben ne demisim? One directionu değil directionlerlerin bazilarini seviyorum dedim
    Eger zekani kullanabilseydin okurdun

    YanıtlaSil
  39. Kardesimsin♡

    YanıtlaSil
  40. Gerizekali. Kendinj ne saniyosunda geber diyosun lan sen. Kalkmis bi yerlerin senin. Sen geber.

    YanıtlaSil
  41. Selenatorgörl13 Nisan 2014 20:09

    Sende benim asqm <3

    YanıtlaSil
  42. canisi neden bazi directionerleri sevmiyorsuuuuuun?

    YanıtlaSil
  43. Bak. Selena adli kisiyi tanımıyorum ama selenator belli. Selenator selenatoru korur. Adam gibo davran. Kimse kimseyi sevmek zorunda degil fakat saygi göstermek zorunda

    YanıtlaSil
  44. directioner de directioneri korur haberi buraya qoyular bende yorumumu yapiyorum sanada sorucak degilim

    YanıtlaSil
  45. pardon chantel jeffries kim biliyorsan yaza bilirmisin bana sordularda ben bilemedim justinle bir alakasi varmi?

    YanıtlaSil
  46. Bence dogru yapmis ise aile karisinca gercekten iki iliskiyide yurutmek zor oluyor

    YanıtlaSil
  47. Not Selenator, only fan...17 Nisan 2014 19:07

    Ya burada anne kovulur mu diye yapan geri zekalılar! Okuma özürlü müsünüz? Başlık dikkat çekilsin de sizin gibi mallar tıklayıp okusun diye öyle yazılmış. İçeriği okuyan her insan (insan diyorum isteyen üzerine alınsın) konuda kovma gibi bir şey olmadığını, sadece ailesi ile iş gibi konular konuşmak istemediği için bunu yaptığını anlar. Ortada kovma falan yok! Zaten burada kovulacak bir mesele de yok. Bu güne kadar annesi ilgileniyormuş bazı konularda, şimdi de annesi yerine başkası ilgilenecekmiş olay bu siz ne geri zekalı ötesiniz de hangi organlarınız ile algıladınız acaba?

    YanıtlaSil
  48. Ysena Gökkaya21 Nisan 2014 16:27

    Gerçekte olan;
    Mandy'nin Graice ile ilgilenmesi gerektiği için selenanın yeni menajer araması.
    Magazinlerde yazan;
    Selena Gomez in annesi Mand Teefey,Selena ile kavga etti ve SELENA GOMEZ ANNESİNİ İŞTEN KOVDU!

    YanıtlaSil
  49. Selenaninkulagi8 Mayıs 2014 17:41

    Selenanin guzeller guzeli kardesi Gracie nin anneye ihtiyacı var tamam mi?. Bu yuzden selena mandy i isten atmamis mandy isten cikmis. Okuma özürlü müsünüz.

    YanıtlaSil
  50. Bildigime gore bir barda stiptiz ve justi'ne sokulmus kiz!

    YanıtlaSil
  51. ♥♫_Demetria_♫♥22 Mayıs 2014 23:13

    Oha bu kadarını beklemezdim ' :O

    YanıtlaSil