» » » Zayn Malik'in En Utanç Verici Anı Ne?



Ünlüler de bir zamanlar bizim gibi sıradan insanlardı ve o zamanlarından arkalarında birbirinden utanç verici anılar bıraktılar. 

One Direction'ın yakışıklı üyesi Zayn Malik en utanç verici anısını açıkladı.
"Bir keresinde okul toplantısında kendimi gerçekten hasta hissetmiştim. Hiçbir şey söylemek istemiyordum çünkü havalı olmaya çalışıyordum ve sonra kustum! Bu en utanç verici şey olmuştu çünkü tüm salon bana 'Ne tuhaf çocuk!'der gibi bakıyordu.''

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. ZaynMelekMalik4 Nisan 2014 15:23

    Ayy yazık aşkıtoma :(

    YanıtlaSil
  2. bu çocukta hep havalı olmaya çalışıyor.oğlum sen zaten havalısın daha ne kadar havalı olmayı planlıyorsun :D safsafa

    YanıtlaSil
  3. ''Cool Kids Don't Spew Out'' diyon yani zayn :D

    YanıtlaSil
  4. hahaha kesinlikle.

    YanıtlaSil
  5. Directioner'im diye demiyorum ama harbi bu cocuk kadar yakisikli bir cocuk gormedim ben hayatimda yaaa 😍 yok boyle bisey hepsi birbirinden tatliii 😊

    YanıtlaSil