» » » » Ariana Grande Mariah Carey'nin Dans Figürünü Kopyaladı



Perez Hilton'ın ortaya çıkarttığı bir başka gerçek daha; Ariana Grande'in Radio Disney Müzik Ödülleri'nde Problem şarkısını söylerken yaptığı bir dans figürü, Mariah Carey'nin yıllar önce kullandığı bir dans figürü çıktı!

Mariah bu dans figürünü Honey şarkısını seslendirirken yapmıştı. Daha önce rastlamış mıydınız bilmiyorum ancak zaten Ariana için de 'geleceğin Mariah'ı dendiği için bir dans hareketinin büyük bir olay yapılacağını düşünmüyorum.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. Mariah Carey 90lı yılların tanrıçası ve gerçek bir kraliçedir, karşılaştırma gereği bile duymuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ariana geleceğin mariah' ı mı ? Güldürmeyin beni ya😃😃😃

    YanıtlaSil
  3. bana kızmayın ama bence bu kızda biraz özentilik var çünkü rihannanın bir dans figürünüde yapmıştı :/

    YanıtlaSil
  4. ne yapmaya çalışıyor bu amkı salağı

    YanıtlaSil
  5. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:15

    Biraz mı Selena nın giydiği kıyafetleri kopyalıyor fan ismini bile çalmış selenator arianator yani kız bayaaaa özenti

    YanıtlaSil
  6. kızla pek ilgilenmediğim için bunu bilmiyodum ama eğer bunu yaptıysa özentilik statüsünün doruklarına ulaşmış bulunuyor onu burdan kutluyoruz :D :P

    YanıtlaSil
  7. Selenatorgörl10 Mayıs 2014 18:59

    Kıyafetiyle dansıyla herşeyiyle.özenti hayatı özenti bunun aq bok gibi dansediyo mariah gibi dansedebilir mi guldurmeyin

    YanıtlaSil
  8. Pardonda bir dans figürü için fazla abarttığınızın farkındamısınız kızın sesi gerçekten mükemmel ve ne derseniz diyin ses tonu ve şuanki gidişatı gayet Mariah Carey inin kariyerine benziyor.Yeni çıkardığı tekli 140 ülkede ıtunes te ilk sırada.Dams figürüne gelicek olursak sahne için belli dans hareketleri vardır ve her sanatçı bunu yapar.Lady Gaga , Beyonce bile.

    YanıtlaSil