» » » » » Austin Mahone'in Zor Seçimi: Miley Mi, Selena Mı?


Austin Mahone ve Selena Gomez bir zamanlar birlikte takılıyordu. İkili ve Selena'nın arkadaşları hep birlikte Disneyland'a gitmişlerdi.

İkilinin dostluğu hala devam ediyor olacak ki, Austin Celebuzz'la röportaj yaparken ona bir soru yöneltildi ve o da Selena'yı seçti.

Soru, en çok hangi şarkıcıyı sevdiğiydi. Seçenek olarak da Miley Cyrus ve Selena Gomez vardı. Ancak Austin hiç düşünmeden direkt Selena'yı seçti.

Austin'le Miley de buluşma fırsatı yakalamış, birlikte fotoğraf çekilmişlerdi. Miley fotoğrafları Twitter hesabından paylaşmış, hatta ikilinin sevgili oldukları iddia edilmişti.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

13 yorum:

  1. HER ZAMAN SÖYLÜYORUM BURASI Bİ MAGAZİN SAYFASI SELENA DEĞİL İLK ÖNCE SELENA NIN MİLEY YE ÖZENDİĞİ HABERİNDE ONU ÜZMEYE NE GEREK VAR DEDİNİZ ŞİMDİ DE BU. SELENA KENDALL I UMURSAMAMIŞ MIŞ EN AZINDAN BİRBİRLERİNİ UMURSAMADILAR DİYEBİLİRSİNİZ. SELENA DA HER ZAMAN MASUM MELEK OLUYOR ZATEN.

    YanıtlaSil
  2. Abi batti mi cidden?Bu öznel birşey değil adama demişler ki Sel mi Miley mi o da Sel demis bu kadar basit kimse demiyor ki ben kesinlikle seli tervih ediyorum miley mi o kim diye.İki ünlü sanatçı arasından daha iyi anlaştığını seçmiş.Her seyde 'Hıı zaten Selena masum melek miley srtk .s .s' demenize gerek yok tum Smilerlerin adini çıkartıyorsunuz

    YanıtlaSil
  3. Selenatorgörl10 Mayıs 2014 12:16

    Smilerların demode kalıplaşmış sözü "miley srtk ztn slna melek msm slna .s.s.s"

    YanıtlaSil
  4. Bütün gün selenatorlere laf atmayin diye torunu yirtiyosun selden hoslanmama ragmen seni destekliyodum ama gelipte aynısı yapmicaksin abi

    YanıtlaSil
  5. Selenatorgörl12 Mayıs 2014 07:17

    Ben miley e laf atmadım ben sadece genelleme yaptım smilerlar genelde öyle yapıyor sel e laf atıp duruyor ben nerde dedim selenatorlere laf atma ..Bir insan eleştiriye açık olmalı kimse prenses değil burda hep diyorum senin idolunude korumuştum gördün dimi

    YanıtlaSil
  6. Gecen seferki tartismada bi kiz selenatorler icin genelleme yaptiginda kizmistin sende smilerlar icin genelleme yapmicaksin bayan

    YanıtlaSil
  7. Selenatorgörl12 Mayıs 2014 18:12

    Ben o sözü smiler mc ye söledim de nese bütün smilerlar diyo demedim öyle diyenlerden bıktım dedim diyenler var çünkü biliyom ve genellikle nin altını çizrim çoğunluğu gördüğüm kadarıyla öyle tabi aralarda benim düşündüğüm gibi smilerlar olmayabilir selenatorler için genelleme yapan kız tüm selenatorler için dedi

    YanıtlaSil
  8. Yazdığın seyden oyle anlasiliyodu ama :/ yanildim

    YanıtlaSil
  9. Selenatorgörl12 Mayıs 2014 18:23

    Bazen yanlış anlaşılmalar olabilir yanılmadın sadece küçük bir yanlış anlaşılma oldu :**

    YanıtlaSil
  10. Dylanobrienlover13 Mayıs 2014 20:11

    Austin seni seviyordum ama bu hiç olmadı dhfasjdf tamam selenada güzel ama miley gibi bir taş varken mi ?

    YanıtlaSil
  11. şaka la şaka6 Haziran 2014 15:29

    selena gerçekten salak ve çirkin

    YanıtlaSil
  12. Selenatorgörl8 Haziran 2014 12:49

    Sen ondan daha güzel ve daha başarılı değilsen çeneni kapa ://

    YanıtlaSil