» » » » Bella Thorne Miley Cyrus'a Mı, Selena Gomez'e Mi Benzemek İstiyor?



Disney Channel'ın sevilen oyuncularından biri olan Bella Thorne, Billboard'a onun gibi Disney'den ünlü olan Selena Gomez ve Miley Cyrus hakkında bir soru yöneltti.

Muhabir Bella'ya Selena'nın mı yoksa Miley'nin mi yolundan gideceğini söylediğinde Bella hiçbirini seçmedi.
''Pekala, Miley bu yoldan gitti, Selena ise diğer yoldan. Yani, ben de ortadaki yoldan gideceğim. Kendim olacağım. Şarkımın adı 'Call It Whatever'. Benden hoşlansanız da, hoşlanmasanız da ne isterseniz diyebilirsiniz. Gerçekten umurumda değil.''
Bella'nın Call It Whatever şarkısı:

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

9 yorum:

  1. İkiside bi bok değil zaten. Gerçi bella da değil. Belkide hepiniz disney yıldızıolduğundadır. Hepsinin canı cehenneme

    YanıtlaSil
  2. Demi de disney den çıkma aq.

    YanıtlaSil
  3. Biliyorum. Demininde canı cehenneme. Hiç birisi bi bokuma yaramayan yeteneksiz insanlar- şimdiki jenerasyon justin, brit falan dahil değil- zaten şuan lovatic değilim önceden öyleydim. Önceden bu nickte yazdığım için değiştirmedim.

    YanıtlaSil
  4. Selenatorgörl24 Mayıs 2014 18:35

    Sevmesende canı cehenneme deme lutfen

    YanıtlaSil
  5. kime ne dersen de ama benim meleğime laf edemezsin

    YanıtlaSil
  6. Lovaticken hiç mi "Forever Lovatic ❤️" demedin

    YanıtlaSil
  7. Selenatorgörl, haklısın öyle dememeliydim. Demilayda, istediğimi derim,dokunulmazlığımı var? Ve son olarak love, demedim. Çünkü ben hiçbir şey için sonsiza dek demem. Herşey bir saniyede değişebilirken, hiç görmediğim bir şarkıcıyı neden sonsuza dek seveyim.

    YanıtlaSil
  8. Lan ahddhdh :D Neden Miley'e yada Selena'ya benzemeye calıssın ki. Gerçi kendi olduğunda da onlardan bir farkı kalmıyor. Hepsi birbirinin aynısı zaten

    YanıtlaSil
  9. Miley Cyrus prensestir laf yok. Bellayıda geçim

    YanıtlaSil