» » » » Deniz Akkaya ''Justin Bieber, Sen Ezik Bir Pisliksin!''


Justin Bieber'ın Soma olaylarında maymunu Mally'nin hesabından tweet atma iddiası ortalığı karıştırmaya devam ediyor! (Haber için tıklayın.)

Deniz Akkaya bizzat Soma'ya gidip acılı ailelere yardım eden Türk ünlülerimizden. Belli ki Deniz Akkaya bu iddiaya çok kızdı.
''@justinbieber Utan kendinden! Seni tekrar Türkiye'de görmek istemiyoruz! Soma'yla dalga geçen şakan hiç de komik değil! Sen ezik bir pisliksin!''

Bu tweetlerden sonra Türk Belieber'ların bazıları Akkaya'ya küfür ve hakaret içeren mesajlar gönderirken, bazıları da haberlerin yalan, hesabın fake olduğuna inandırmaya çalıştılar.

Tüm olanlardan sonra Akkaya, kendisine düzgün bir üslupla tweet atan Belieber'ların Justin'e olan sevgi ve sahiplenmelerine hayran kaldığını da ifade etti.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

39 yorum:

  1. Somayla,yasımızla dalga geçiyo ama siz hala justin diye ölün

    YanıtlaSil
  2. Özlem Yaşbey20 Mayıs 2014 15:36

    Nie dalga,geçmiş oluoki maymunun hesabından yazdığı için hani,gerçekten dalga geçse anlarım ama o kişi hustin yada deil hep bizimleydi çokda guzel,tweetler attı

    YanıtlaSil
  3. o hesap justinin değilki

    YanıtlaSil
  4. justine ezik pislik diyo amk jsutinin umrundamı o o tiple o olmayan sesiyle justini eleştiriyo ÜSTELİK O HESAP JUSTİNİN DEĞİL

    YanıtlaSil
  5. 1.O hesap Justin'in değil.
    2.Gelip o olmayan sesiyle Justin'i eleştirmesi komik
    3.Justin ter kokuyorlar demedi
    4.Bazı balıkların hafızası insanlardan daha gelişmiştir.
    5.Onu eleştirmeden önce kendine baksa
    6.Ben bu kadını tanımıyorum bile
    7. NE OLURSA OLAUN BELIEBER!

    YanıtlaSil
  6. O HESAP JUSTİNİNİ DEĞİL NEYİNİ ANLAMAIYOSUNUZ

    YanıtlaSil
  7. justine ezik pislik dedin justin de ağlıyodur şimdi

    YanıtlaSil
  8. Nereden biliyorsun onun olmadığını?? Ayrıca haklı kadın ve gayet güzel bir kadın. Ama sen Justine bir şey diyen herkese anti olmaya programlandığın için bunu göremiyorsun

    YanıtlaSil
  9. ya nesiniz aq siz kaptırmışınız kendini belieber felan malmısınız aq? çoluk çocuk toplanmış " Justin çok tatlı yaa " diye orgazm ediyor kendini asjgklaşsjaklsfşajsfklşajsgklaşsgkaşsgjkaşsgjkalsfşjaklsfjaş götümüzle gülüyoruz size , tapmayın şu siktimin çocuğuna. Kıvanç'a , Kenan'a felan tapın aq

    YanıtlaSil
  10. Ya ajdhdj malmisin ? 1.o hesap justinin olmayabilir ama justinin mal maynunun hesabi
    2.sesini her ne kadar bilmesemde eminim justinden daha iyidir
    3. Tamam dememia olabilir
    4. Bu bilgiyi nereden okudun bilmiyorum ama senden daha zeki olan balıklar vardır eminim
    5.kadin onu elestirmiyor ona kiziyor ve de hakli burada 301 madenci öldü ve o dalga geciyor sence bu normal mi ?
    6.o da seni tanımıyor
    7.buna katılıyorum kesinlikle nedeni ise eger beliebersen zaten birakmazsin ama idolunun yaptigi her hatayi da savunma tekrar söylüyorum herkes hata yapabilir ama justin abartti
    Ayrıca sunu soylemeden edemeyecegim
    Siz justin biebeeeeeeeeerrrr diye olurken somada cocuklar babaaaaaaaa diye ölüyor
    Haa bide bazilariniz var justini M.KEMAL ATATÜRK 'TEN ustun tutuyor sonra 10 Kasım gelincede pp sini Atatürk yapip ataturkcuyum diyor lutfen onlar gibiler kalmasin burada !

    YanıtlaSil
  11. O değil kadin ingilizceyi katletmis

    YanıtlaSil
  12. ona bakarsanız justinin gözlüğü falan diye hesaplarda var justin hoşuna gittiği için takip ediyo O HESAP JUSTİNİN DEĞİL
    deniz akkaya justine ezik bir pislik diyemez belki justin yanlış söyledi falan diyebilir ama ezik bir pisliksin deme hakkı yok zaten justin onun bu dediğini umursayacak biri değil deniz akkaya çocuklara uyuşturucu satıp öldürürken sorun yok justinin olmayan hesabına laf atabilir öyle bişey olmaz idolümün arkasındayım ÇÜNKÜ O HESAP ONUN DEĞİL

    YanıtlaSil
  13. BELİEBERLARA TER KOKUYO LAFI ANTİCİLERİN UYDURMASI BİZE BALIK HAFIZALI(58 MİLYON BELİEBER VAR )DEMEDEN ÖNCE KENDİNİN UYUŞTURUCU SATMA OLAYLARINI UNUTMADIK KENDİ ÇOK İYİ BİRİ YA JUSTİNİ ELEŞTİRİYO GÜNDEME GELMEK İÇİN YAPMADIKLARI ŞEY YOK NOLDU JUSTİNE EZİK DİYİNCE JUSTİN SENİ TAKIYOMU HAYIR HIRSIZLIK İDDALARINA YANIT VERDİĞİ GİBİ İDOLÜMÜZ BUNA DA CEVAP VERİR

    YanıtlaSil
  14. zevklerimizl dalga geçme hakkın yok kıvanca kenana diğil allaha tapılır ok bb

    YanıtlaSil
  15. Justin'in maymununun hesabının Justin'le alakası yok.

    YanıtlaSil
  16. Sen Kenan'a tapın diyorsun ama onları sevsek (tapsak demiyorum çünkü sadece Allah'a tapılır) neden onları seviyorsunuz tip mi var dersin.

    YanıtlaSil
  17. Justin'in Daha Onun Attığı Tweet'den Haberi Yoktur, Bu Neyin Çabası Acaba? Gündemde Kalmak mı Amaç Bilmiyorum Ama Bizim Ülkemizde de Soma'yı Umursamayan İnsan Çok Her Birine Tweet Yetiştirmeye Çalışırsan İşin Zor!!

    YanıtlaSil
  18. Beste Meloooos21 Mayıs 2014 01:07

    Justin yasini basini asmis bi ergen hatta yasi bile yok o cok kucuk pacali don giyen gerizekali benim ddussuncelerie ne kadar kizsannizda ben insanim ve istedigim seyi derim siz bana karisamassiniz eger ortaya kotu bisey cikara o olur biz Muslaminiz o bizm dinimizle dalga gecti o ter kokuyor dedigi kizlar sabahtan aksama kadar Justliinn diye her yerde bekledi sarkilaini seslendirdi ama justin ne yapti sanki kendisi cok duzgumus gibi bide ter kokuyo diyip atti bende mesala Directinoerdim ama wazgectim artik Nawy. Ve Smilerim hatta mileyin yaptiklarini ne kadar dogru olmadigini bilsemde o hatalrini en azindan anliyor hatta dmisti Cocuklar icin kotu ornek oldugumun farkindayim ama ben boyleyim demisti.....eger biliyosniiiz bole konusmassiniz Deniz Akkaya dogru olani demis !! sizde hemen gorup gormediginiz kadini hemen elstirmeyin sadece justine hakeret etti diye diyosuz ama onu gorseniz. veya baska bir unluyu hemen fotograf cektirmek isterdiniz.....hemn atmayin !!

    YanıtlaSil
  19. Deniz Akkaya estetik mucizesi. Bunu bilinde konuşun. Ayrica şu ter kokuyo olayinida kapatin oyke bir sacmalik yok. Eger ki o hesap justin uzerine olsa ve ordan twet atsa kendi hesabindada atardi bunu herkes bilir. Tüm dünya ünlüleri seferber olmusken boyle bir sacmalik yapmasi akil almaz birşey hadi yapti diyelim kimsenin kaniti yok . Yaptiysada onun ayibi ona kalan birseydir. Ölümle hicbir insan dalga geçmez biraz yontulun ya . Birileribe laf atmak hosunuza mi gidiyor anlamıyorum . Deniz Akkaya atti twete ne oldu cinler periler gördü bir ise yaramadi bosuna cirpinmasin. Ve insanların hoslandigi kişileri elestirmekten vazgeçin . Hic hoc bir durum degil .

    YanıtlaSil
  20. Zeynep SG Styles21 Mayıs 2014 14:11

    Dur gülücem bi sn dgjjsjtsjtdjtdjtdtdutdutz

    YanıtlaSil
  21. Dediğim gibi anlamak istemiyorsun. Tarafsız bakamıyorsun. Ayrıca benim Deniz Akkaya'yı savunduğum falan da yok. Ayrıca haberi dikkatli oku hesap JUSTİNİN

    YanıtlaSil
  22. O da seni tanımıyor merak etme

    YanıtlaSil
  23. Ben ter kokuyor konusuyla ilgili hiçbir şey demedim. Nasıl okuyorsun acaba???

    YanıtlaSil
  24. Justin'de :
    - Ayy, Deniz Akkaya Beni Azarladı! Hemen Tweetimi Siliyim, Müziğide Bırakayım .s .s diyordu ya!

    YanıtlaSil
  25. Ay laf soktu gidip bi köşede ağlıyim .s .s Tanımasın çok da umrumda.

    YanıtlaSil
  26. yaşın yetmediğinden tanımıyosun canım

    YanıtlaSil
  27. Ben Almanya'da oturuyorum onu tanımamam normal ayrıca yaşımı da bilmiyorsun.

    YanıtlaSil
  28. Kendini öldür bence. Çok gereksizsin.

    YanıtlaSil
  29. Gereksiz olmam intihar etmem gerektiği anlamına gelmez.

    YanıtlaSil
  30. Kavga etmeyi kesin justin bir hata yaptı veya yapmadı bu önemli değil şu anda önemli olan geriye kalan madenciler birbirinizi yiyerek hiçbir sonuca varamazsınız

    YanıtlaSil
  31. Yaşamana gerek yok boşuna oksijen harcıyorsun

    YanıtlaSil
  32. O kadını tanımıyorum bile sokakta görsem tanımam ayrıca o ter kokuyor demedi ve Müslümanlık ile dalga geçmedi ve ayrıca o Nawy de değil Navy. Miley'i ben de severim ama o da Justin'i savundu ve biz kimsenin ebeveyinleri değiliz de dedi.

    YanıtlaSil
  33. 301 KAYBIMIZ VAR COOK MU UMRUMUZDA JUSTIN NE DEMIS? BELIEBERLAR NERDEN BILIYORSUNUZ HESAP JUSTININ DEĞİL? NEDEN HEP IDOLUNUZU KORUYORSUNUZ? ADAM GIBI CIKIP DEMIYOSUNUZ EVET DOĞRU YANLIŞ YAPMIŞ. HEPINIZDEN TIKSINDIM YEMIN EDERIM YA.

    YanıtlaSil
  34. sevgili adını ilk kes duyduğum deniz akkaya justinin senin varlığından bile haberi YOK!

    YanıtlaSil
  35. Aklimdan gecenleri okudum gibi bir sey oldu bu. Sen justine bir sey denilmesine katlanamiyorsun. Onun hayrani oldugun icin olaya tarafsiz bakamiyosun. Bunu yapan bir baskasi olsaydi emin ol sen de bu kadinin soylediklerine hak verirdin.

    YanıtlaSil
  36. Sadece Belieber'ım diye bunları söylemeye hakkın yok. Ben sana Lovatic'sin diye laf etmiyorum.

    YanıtlaSil
  37. Ben sana bunu beliebersın diye söylemedim. Benim de belieber arkadaşlarım var hepsi hata yaptığını kabullendi. Ayrıca Demi böyle bir şey yapsa emin ol savunmaz hata yaptı derdim!!!

    YanıtlaSil
  38. Lan gerizekalılar o hesap Justin'in değil hep bu ergenler yüzünden o mallye falan tapıyorlar siktirin gidin ilk takipçisiymiş takipçilerinizin hepsini silin en sona Justini bırakın sizinde ilk takipçiniz Justin gibi gözükür bu o hesaplar gerçek anlamına gelmiyor. Justin'in işi gücü yok o maymun hesabına girip somayla dalga geçecek bi siktirin gidin bu soma olaylarında Justin'i bu olaylara dahil ediyorsunuz. Bence bu tartışmayı öne sürenler utansın. Ne aptal insanlarsınız amk yaptığınız tek şey oturduğunuz yerden gördüklerinizi sağa sola yazıp gergin ortamlar yaratmak.

    YanıtlaSil
  39. Bir Belieberdım... Vay anasına şimdi bana diceksiniz ki Beliebersan Justin'i her haliyle seversin.. Tamam da arkadaş o benim Milletime saygı duymuyorsan bende seni sevmekten vazgeçerim.. Ben Justin'in insanlığını sevmiştim insan gibi davranmayı bıraktıysa bende onu bırakırım

    YanıtlaSil