» » » » Eurovizyon'da Çift Cinsiyetli Yarışmacı Polemiği

Dün ikinci yarı finali gerçekleşen Erovizyon şarkı yarışmasında Avusturya'yı temsil eden Thomas Neuwirth'in yarışmada bulunması büyük bir polemiğe yol açtı.
Kadın kimliğinin adı Conchita Wurst olan Thomas, yarışmada Rise Like A Phoenix şarkısını seslendirdi.
Thomas gecede zarif bir elbise, uzun, bakımlı saçlar ve sakallarıyla sahne aldı.
Başta Rusya ve Ermenistan olmak üzere birçok ülkeden Thomas'a ağır eleştiriler geldi ve halk Thomas'ın yarışmadan çekilmesi için kampanyalar başlattı.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

16 yorum:

  1. Bence insanları yargılamamalı. Sonuçta kendileri seçmiyorlar. Tepki göstermek sadace bağnazlık ve cahillik.

    YanıtlaSil
  2. Selenatorgörl9 Mayıs 2014 15:35

    Kendileri seçmiyo derken sakallarını kesmek onun tercihi ??Bak kiz ve erkek hormonlarina sahip ona birsey diyemem o oyle olsun istemedi belki ama o sakalları kesebilir deil mi selena makyaji kotu diye bi ton laf ettiniz

    YanıtlaSil
  3. Bu konuyu nasıl Selena'ya bağladığını anlamıyorum.Senin gibiler yüzünden tüm Selenator'ler aşağılanıyor.Lütfen birazcık düşünerek haraket et.

    YanıtlaSil
  4. Rusya zaten LGTB konusunda çok dar görüslü.Ermenistan'da öyle. Öyle olmayı o seçmedi.Keşke insanlar burazcık empati kursa.O öyle mutluysa kimse karışamaz.

    YanıtlaSil
  5. Selenatorgörl9 Mayıs 2014 15:59

    Ben sadece sakallarını kesmenin ona bağlı olduğunu soyluyorum.Selena sadece ornek ve benim gibiler yuzunden oyle mi bi bak bakalim şu makyaj haberine neler yazmışım

    YanıtlaSil
  6. Bak,her seyi selenaya baglama tamam mi. Bende selenatorum ve gerçek selenatorum. Artık yeter. Seni ilgilendirmez bu konu. Yargılamak da sana dusmez. Her boku selenaya baglamayin.

    YanıtlaSil
  7. Selenatorgörl9 Mayıs 2014 16:58

    Siz beni çok yanlış anladınız benim demek istediğim selenada şöyle selenada boyle demek istemedim ben sadece sakallarını kesmesi ona bağlı dedim ve aklıma gelen ilk ornegi verdim bu selenayla ilgili değil kim olsa yazardım hay amk ne büyüdü ya ben onu selenator olduğum için demedim bu sadece bi örnek tamam bidaha ağzıma selena yı almam ben onu mu yargiliyorum sakalını kesmesi ona bağlı diyorum kiz ve erkek olması tabiki de onun suçu değil ona böyle bu yuzden kızmak kimin haddine ?? Sakallar ne öyle kadın şeysine..tuhaf geldi bana ve her bok değil bu sadece benzer bi olay makyaj da sakal da insanın elinde olan birşey ben sadece benzetme yapmak istemiştim bi dövmediğiniz kaldı aq -_-

    YanıtlaSil
  8. Kendini öyle daha mutlu ve güzel hissediyor olabilir. sonuç olarak deminin saçını kazıtmasıyla aynı demi de beğendiği için kazıttı

    YanıtlaSil
  9. Selenatorgörl9 Mayıs 2014 20:22

    E tamam sen demi den örnek verdin benimkiyle aynı ama ben selena dan örnek verdim diye bi an dövecekler sandım ben sadece düşüncelerimi paylaşmak istedim hakaret etmek gibi bi amacım yoktu.

    YanıtlaSil
  10. Biliyorum benim de öyle bir amacım yok sadece açıklamaya çalışıyorum

    YanıtlaSil
  11. Selenatorgörl10 Mayıs 2014 12:11

    Ben sanki sahte selenatorum sende kendini diğer selenatorlerden üstün görme

    YanıtlaSil
  12. Selenatorgörl10 Mayıs 2014 12:18

    E tamam bende kendi görüşümü paylaştım senin gibi cevap vermek yerine saldırıya geçtiler yok selena yı katıyosun yok sen gerçek selenator değilsin bunlar gerçekten kırıcı sözler

    YanıtlaSil
  13. Sakallarini kesmemesi kendisiyle barışık olduğunu gösterir

    YanıtlaSil
  14. Selenatorgörl10 Mayıs 2014 19:16

    Ben sadece kendi görüşümü soyledim bana tuhaf geliyor sana normal gelebilir bu kişisel bir şey
    10 May 2014 19:15 tarihinde "Disqus" yazdı:

    YanıtlaSil
  15. Kendi tercihi diyonuz ama gecen televiz\yonda izledim sadece gosteris icin yapdigini soylediler

    YanıtlaSil