» » » Hangi Giyim Markası 13 Rakamı Yüzünden Taylor Swift'e Dava Açtı?



Taylor Swift'in herkesin uğursuz diye nitelendirdiği 13 rakamının uğurlu sayısı olduğunu neredeyse bilmeyen yoktur. Ancak bu sefer 13 rakamı Swift'e şans değil, şanssızlık getirdi.

Lucy 13 isimli giyim markası Swift'e marka tescilini izinsiz kullandığı için dava açtı. Dava nasıl sonuçlanır bilmiyoruz ancak Taylor'ın 13 rakamıyla olan bağlantısı yeni bir şey değil. Ki Swift de eski röportajlarında neden 13'ün onun için uğurlu olduğundan bahsediyordu.
Elimdeki 13 numarasının anlamı... Her konserden önce bunu elime çiziyorum çünkü 13 birçok nedenden dolayı benim uğurlu sayım.

Ayın 13'ünde doğdum. 13 yaşıma 13. Cuma girdim. İlk albümüm 13 haftada altın sertifikası aldı. İlk 1 numara olan şarkımın 13 saniyelik giriş kısmı var. Her ödül kazandığımda 13 numaralı koltukta, 13. sırada, 13. bölümde veya M (alfabede 13. harf) sırasında oturuyorum.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Ne var bunda anlamıyorum ?

    YanıtlaSil
  2. O değilde kendime acilen Taylorun uğurlu rakamı gibi bi rakam bulmam şart oldu :D

    YanıtlaSil
  3. Teyliriiin Gozleriii25 Mayıs 2014 15:11

    Lan 13unu yerim ulaan okuuzz :DD

    YanıtlaSil