» » » » » Liam Payne ve Sophia Smith Ayrıldı


Liam Payne ve sevgilisi Sophia Smith'in ayrıldıkları bildiriliyor. One Direction üyesi Liam ve geçen yıldan beri birlikte olduğu Sophia'nın ayrılığı, ikilinin bunun hakkında kesin olarak konuşmamasına rağmen son zamanlarda çoğu haber kaynağında yer aldı.

Geçtiğimiz günlerde Liam, "Sensiz olamıyorum... Seni terk etmem şimdiye kadar yaptığım en kötü şeydi... [Şimdi] elimde tek kalan senin düşüncen." diye tweet atmıştı.

One Direction şu anda dünya turnesi kapsamında Arjantin'de ve çoğu kaynağın iddiasına göre ayrılıklarının nedeni aralarındaki mesafe.

YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

15 yorum:

  1. notdirectioner4 Mayıs 2014 00:31

    anağmm liamın sevgilisi mi vardı :))) vardır tabi ben directioener olmadığım için bilmiyorum yakışıklı çocuk niye olmasın :) ama neyse ayrılmasalarmış keşke. hayırlısı olsun amin asdişgıufddasd :D

    YanıtlaSil
  2. İnş barışmazlar bu kızı hiç sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Mesafe bahane olamaz bnc. Seven adam her yerde sever.

    YanıtlaSil
  4. O kadar şeui yazmak için üşenmedin mi lan ? :)

    YanıtlaSil
  5. ahhaha bu çok iyiya

    YanıtlaSil
  6. "Danielle. Liam." Geri gelmeli!

    YanıtlaSil
  7. Bu ayrilmakmi demek her halde kiz baska bir yerde......

    YanıtlaSil
  8. Yaa açıkçası desteklemuyirum ve inş barişmazlar ama liam danielle ile ayrıldığında böyle ergen ergen Tweet atmamıştı ve habire funky buddaha da görüntülenmesi ati bu kadar üzülmesini istemiyorum

    YanıtlaSil
  9. notdirectioner4 Mayıs 2014 21:25

    işsizim ben sşldkfaskfja :) sen bana cevap verirken üşenmedin mi asdjasf :D

    YanıtlaSil
  10. Darısı Zerrie'nin başına. (Eleştirmeyin hemen sadece Perrie ve Zayn'i yakıştırmıyorum, Perrie yapmacık geliyor bana.)
    Ne mesafesi aq Lee bence Dani'yi hala seviyor Directioner olmayan biri bile tweetlerinden okuyarak anlar :dd bir Directioner olarak Payzer'i geri istiyorum!

    YanıtlaSil
  11. Delena♥♪♥4 Mayıs 2014 21:47

    yuppiiiii <3 :D

    YanıtlaSil
  12. harika evet liam artık daniye geri dön bebeğim

    YanıtlaSil
  13. ulan aq eğerr aradakii mesafe yüzündenn benm aşqımıı üzdüysen senin gelmişinii geçmişinii...
    sen aradaki mesafedenn bahsediyosunn biz hiç görememekten anlıyomusunn
    bizz belkii onlarıı hiç bir zaman göremeyeceğizz amaa onlarıı sevmekteen aslaaa vazgeçmeyizz . aşqlarımı üzenii üzerizzz sokun bunuu kafanızaaa
    okayy.

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle ya bence hala Payzer. Ve aynen, ben de Zayn'in mutlu olmasını aşşşııırıı isterim ama kız çok yapmacık. Zayn kadar içten değil.

    YanıtlaSil
  15. Ayrıldıklarına sevindim. Ama eğer Liam üzgünse buna dayanamam.

    YanıtlaSil