» » » » » Lil Twist Scooter Braun'a Meydan Okudu: "Sözlerini Sana Yedirmem, Mezar Taşına Yazarım."



Justin Bieber ve yakın arkadaşı Lil Twist ne zaman bir araya gelse hep Justin'in başı belaya giriyor. Bu yüzden de söylenenlere göre Justin'in menajeri Scooter Braun, ikilinin görüşmesini istemiyormuş ve hatta yasakladığı bile söyleniyor.

Ancak bu durumdan Lil Twist'i kardeşi gibi gören Lil Wayne'i mutlu etmedi ve Lil'in geçtiğimiz günlerde Scooter'a meydan okuduğu bir video internette yayıldı.

"Scooter adındaki götleğin kardeşim Justin Bieber'la çalıştığını duydum. Bu götlek Scooter'ın kardeşime (Lil Twist) bok attığını duydum. Dostum bu benim aşağılık erkek kardeşim; eğer söyleyeceğin bir şey varsa, beni gördüğünde benim lanet suratıma söyle. Eğer lanet yüzüme bir şey söylersen, o sözlerini sana yedirmem dostum,  o sözleri mezar taşının üzerine yazarım. Siktir git Scooter!"

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum:

  1. Lil Wayne meydan okudu yazıcaktınız düzeltmelisiniz :D

    YanıtlaSil