» » » » » » Miley Cyrus'ın The Beatles Cover'ını Dinleyin!


Miley Cyrus'ın The Beatles'ın "Lucy In The Sky With Diamonds" şarkısını coverladığını ve buna bir müzik videosu çekildiğini daha önce sizlere duyurmuştuk. Bu gece sahiplerini bulacak olan Billboard Müzik Ödülleri'nde 9 adaylığı bulunan ünlü şarkıcı gecede şarkının canlı performansını da sergileyecek.

"Lucy In The Sky With Diamonds" şarkısının Miley Cyrus yorumunu şimdi iTunes üzerinden sipariş edebilirsiniz. (Link) 13 Mart tarihinde Wayne Coyne ile Bangerz Tur'un Tulsa durağında yapılan ilk canlı performans için link.

Dinlemek için;



YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

6 yorum:

  1. berbat olmuş. beatles'a hakaret gibi bir şey... :( beğenmedim, beğenemedim...

    YanıtlaSil
  2. Tomris Elmalı18 Mayıs 2014 13:27

    sıla beğenmediysen beğenmedim de aptalca yorumlar yapma ve the beatles'a hakaret değil bende güzel olmuş ama sadece ses pek oturmamış şarkıya desen daha saygı görürdün!

    YanıtlaSil
  3. Selenator.Navy18 Mayıs 2014 15:11

    pek beğenmedim Miley'nin sesi çok güzel ve kaliteli bir ses fakat bu şarkıya pekte uymamış..

    YanıtlaSil
  4. Aptalca yorumlar yaptigini göremiyorum

    YanıtlaSil
  5. Bende senin beynini göremiyorum.

    YanıtlaSil
  6. DeMiley ley ley :D20 Mayıs 2014 23:05

    sesi çok tatlı geliyo kulağa şahsen ben beğendm :) üst üste 7- 8 sefer dinledim resmen :D sonra boyle lana del dinlemiş gibi bir mayışma geldi içime en sonunda kapattım :D abi kaliteli ses ne yapsa yakışır ..

    YanıtlaSil