» » » » Perrie Edwards: "Zayn'le İlk Karşılaştığımızda Onu Beğenmemiştim."



Perrie Edwards, katıldığı bir televizyon programında nişanlısı Zayn Malik hakkında ilginç bir gerçeği açıkladı.
"Zayn'le ilk karşılaştığımda, onu çok beğenmemiştim çünkü onu tanımıyordum ve biraz kendini beğenmiş görünüyordu. Daha sonra Zayn'in dünyadaki en sevimli ve en mükemmel insan olduğunun farkına vardım."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

17 yorum:

  1. Zrrie grçk bikere .s.s

    YanıtlaSil
  2. bnde seni ilk godrdugumde milkanin mor inegi zanettismitim...hayatt bu napak :D

    YanıtlaSil
  3. zayn ' le tanıştığın güne lanet olsun

    YanıtlaSil
  4. çok komikmiş maymun kardeş

    YanıtlaSil
  5. sanada lanet olsun

    YanıtlaSil
  6. herkes sizin gibi atarlı platonikler değil

    YanıtlaSil
  7. Pardonda ne bu lanet okumak falan ne iş ? Abi defolun gidin bi mor inek mi ? Valla tanımadığın insanları eleştirmek kolay ya da lakap takmak kolay. İyi ki bir Perrie ile Zayn çıkıyor yoksa siz çıkardınız onunla.

    YanıtlaSil
  8. ♥♫_Demiley_♫♥6 Mayıs 2014 22:11

    :D.d

    YanıtlaSil
  9. (Laf sokmuş gibi yapalım da üzülmesin)

    YanıtlaSil
  10. insanlarin gorusleri cok farkli APEyim ya warmi ? sen defol git ya ! insanlarin fikirlerine gorusleri saygi duymuyosan senin sucun kawga cikarmaya filnda meyilli degilim zaten atar atip durma !!

    YanıtlaSil
  11. Platonik değilim. Onların hiçbirine aşık değilim. Sadece bu ilişkisini onaylamıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Always Perrie Edwards da Ape oluyor yanlız.

    YanıtlaSil
  13. Zayn her zaman mukemmeldi Perrie.Sadece o zamanlar HENUZ DUNYADA TANİNMİYORDU..

    YanıtlaSil
  14. Laf soktugunu anlayacak kadar beynin vardir diye dusunmustum.YANİLMİSİM..

    YanıtlaSil
  15. Lan bu bebeler mi laf sokacak gldlöcmv

    YanıtlaSil
  16. Snde olesin maymun kardesim :)

    YanıtlaSil