» » » Selena Gomez Geri Dönüyor!



Uzun zamandır kendinde olmayan Selena Gomez, artık geri dönmeye hazırlanıyor! Gomez, Instagram'dan paylaştığı bikinili bir fotoğrafıyla hayranlarına müjdeyi verdi.

Gücümü geri alıyorum... Size nerelerde olduğumu göstermek için sabırsızlanıyorum. Hepinizi seviyorum. Not: Hala turşulara kafayı takmış durumdayım.

Ayrıca Gomez sürekli olarak ses eğitimi alıyor. Eğitim videolarının birkaçını geçtiğimiz haftalarda Instagram hesabından paylaşmıştı. 


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

19 yorum:

  1. o sesin herhangi bir eğitimle terbiye edileceğini sanmıyorum. kötü bir sesi yok ama sonuçta o bir şarkıcı. oyunculuğu gibi seside vasat.

    YanıtlaSil
  2. mileyismyeverything23 Mayıs 2014 12:41

    smilerim ama selena emmy ödüllü bir oyuncu ve vasat ahahah güldürme ayrıca sesi güzel olmasa o ödülleri nasıl alıyo ?? come and get ıt mesela dünya bunu kabul etmiş beybisi sen oyunculuğu vasat desen nolcak :D

    YanıtlaSil
  3. Bence Selenaya oyunculuk şarkıcılıktan daha çok yakışıyor. Oyunculukta daha başarılı olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. siz ergenler yüzünden. büyüyünce anlıycaksın beybisi. biraz tarafsız düşün. mesela git bu kızın canlı performanslarını dinle, stüdyo versiyonlarıyla eşek anırmasını bile bu şekle çevirebilirsin. ve alt tarafı bir emmy, sanki oscar kazanmış gibi davranmayın. o ödülüde popülerliği, disney ve selenatorler sayesinde aldı. bir sürü defa en kötü oyuncu dalında aday oldu- ve galiba kazandı beybisi-

    YanıtlaSil
  5. Hayır o ödülü kazanmadı laf sokmadan önce biraz araştır (Selenator değilim)

    YanıtlaSil
  6. Beybisi diyince havalı mi oldun ? Elestirince baya buyudun gozumde Alkis!. Kendinde Idolumu elestirecek gucu buluyorsan niye bir Selena değilsin ? Birbirini cekemeyen insanlar elestirir. Sizin yaptığınız yorum degil bildiğin abartma. Popüler demissin? Bi insan bi konuda iyiyse popüler olur!. Essek anirmasi demissin ? Kendi sesine guveniyorsan buyrun sahne sizin ? Disney demissin canisi. Disneye belli yetenekli kisiler alınıyor. Bilmiyorsundur belki ya da kafanda varsa beynini kullanamiyorsun ?

    YanıtlaSil
  7. Siz gerizekalılara laf yetiştiricem diye sınavıma çalışamıyorum. Selenator nickli arkadaş önceki yorumlara baksaydın mileyismyeverything'in benim yorumuma bir yorum yaptığını içinde beybisi geçtiğini ve benimde onun ergenliğine gönderme yaparak bu yorumu yaptığımı anlardın- yada bu zekayla biraz zor- eleştiri gayet normal bir şey. Selena kim amk? Bilim adamı mı, insanlık için ne yapmış? Selena olup napitim? Sen benim gelecek hedeflerimi bilsem dudağın uçuklar, selena kimmiş? Sesimde berbat ötesi. Öyle bir iddiam yok çünkü ben şarkıcı değilim. Bir insan bir konuda iyiyse popüler olur demişsin. Yok öyle bi dünya. Keşke gerçekten öyle olsa. Mesela kim kardashian ne bokuma yarıyorda, bu kadar popüler. Götü büyük olduğu için ünlü. Disney de hiçbir zaman yetenekli insanları almadı. Çoğu 5-13 yaş arası oyunculuğa başladı ve güzel veya sevimli olmalarına bakıldı. Ve sel nickli arkadaş galiba dedim. Aday oldu. Ve hem sesi hem oyunculuğu çoğu otorite tarafından eleştiriliyor...

    YanıtlaSil
  8. mileyismyeverything24 Mayıs 2014 16:47

    vikipedisine gir bak ödüllerde en kötü oyuncuya aday oldu diye bişey yazmıyo öğrende gel eleştir şarkıları 100 milyondan fazla dinleniyo canlı performanslarıda gayet güzel bıktım artık sizin gibilerden lady gaga rihanna vs hepsi selenaya sesi güzel diyo senin gibiler kıskançlığından beğenmez SELENA KİM AMK DEMİŞSİN Aq o bilim adamı değil şarkıcı icat yapcak hali yok Sürekli Selena Gomez'i eleştiriyosunuz Selena çirkin olsaydı 59 kere dünyanın en güzel kadını seçilerek Katy Perry rekorunu kırmazdı. Selena başarısız olsaydı 84 adaylığa 64 ödül kazanmazdı. Selena nın sesi çirkin olsaydı şarkıları 100 Milyon izlenime geçmezdi. Selena kötü olsaydı Unicef 100.000.000 Milyon bağış yapmazdı.Selena iyi bir idol olmasaydı 58 milyon hayranı olmazdı.Selena nın tarzı kötü olsaydı tasarladığı ürünler toplam 35.000.000 satılmazdı!!!!

    YanıtlaSil
  9. Kusura bakma. Git dersine çalış. Acikcasi su durumda sana katiliyorum selenanin olmasi benim hayatimi degistirmez doğru. Bak ilk önce bemde senin gibi idealist Biriyim. Umarim istedigin yeri tutturursun.fakat senden rica ediyorum insanlari böyle yargilama. Sesine fizigine laf etme. Kendini kim olursa Demi de olsa yerine koy ve sana öyle dese ne kadar uzulursun.

    YanıtlaSil
  10. Şaka gibisiniz la. Selenada şimdizırıl zırıl ağlıyordur. Ayrıca ben eleştiriyorum. İstiyorsanız birde elalem üzülmesin diye iltifat ediyim. Hatta burdan amerikaya sesleniyorum." Selena burayı okuduğunu biliyorum. Sen harika bir insansın. Benim idolümsün. Sen olmazsan yaşayamam. O güzel sesi duymadan. Senden bin beş yüz kere özür diliyorum. Şuan benim yüzünden ağladığını biliyorum. Lütfen affet beni.". Not= bir daha torum yazmıycam

    YanıtlaSil
  11. Senden Özür dilemek icin böyle bisi yapıyorum sense dalga geciyorsun. Ne ozur dilicem abi ya bi yuru git. Ne diyim beynini kullanamiyosan? Adam gibi k.b dedik. Gec dalgani gec.

    YanıtlaSil
  12. mileyismyeverything24 Mayıs 2014 22:32

    la yeter aq sen beğenmesen nolcak SELENA GÜZEL OLMASAYDI 58 KERE DÜNYANIN EN GÜZEL KADINI SEÇİLEREK REKOR KIRMAZDI SESİ KÖTÜ OLSAYDI ŞARKILARI 100 MİLYON İZLENMEYİ GEÇMEZDİ 64 TANE ÖDÜL ALMAZDI SENİN İKİ LAFIN KİMİN UMRUNDA!!

    YanıtlaSil
  13. Ah sonunda biri beni destekledi lan

    YanıtlaSil
  14. Selenatorgörl25 Mayıs 2014 16:00

    Sesin kötüyse sus bizim yüzümüzden mi sınavına çalışmıyosun seni burda zorla alıkoyan mı var sen çalışçağına buraya gelip pinekliyosun sınvavın varsa cevap vermiceksin kardeşim bukadar basit Sen selena ya başarısız diyebilirsin ama öyle olmadığı gerçeğini değiştirmez Açık ve net kendi idolün de disney den çıktı unutma bunu yaz bir kenara senin gelecek hedeflerin le selena nın ne alakası var hala anlamış değilim oyunculuğu da sesi gibi vasat diyosun o kadar.ödülü götün mü aldı eşek anırması gibi sesi var diyosun sen önce selena kadar ödülü al onun kadar hayranın olsun o kadar filmde oyna o kadar şarkı çıkart fiziğn onun gibi olsun adidas neo label in yüzü ol sonra gel eleştir.Kimse mukemmel değildir ama bu senin ona hakaret edeceğin anlamına gelmez

    YanıtlaSil
  15. Zeynep SG Styles25 Mayıs 2014 16:20

    Sen git öl ya! Her yerden çıkıyon? Ne dinliyorsun? Arsız Bela falan mı?

    YanıtlaSil
  16. Sozde bidaha yorum atmicaktin . Özgür platform ama burasi sen eleştiri yap diye kurulmadi ya zekican.geliyon gidiyon laf ediyon -_- problemin ne anlayamıyorum.

    YanıtlaSil
  17. pardon ama birisi bana git öl derken nasıl yorum atmayım.hiçbir problemim yok. hatta selena'ylada yok. kimseyle yok.olması için bi nedende yok. ben sadece selena'nın oyunculuğunu ve şarkıcılığını beğenmediğimi söyledim. tamam belki biraz abartmış olabilirim.daha böyle pek çok kişiyi sevmiyorum ve onlarla ilgili bir konu görünce eleştirebilirim. herkes bunu yapabilir. seviyosamda iyi düşüncelerimi ifade ederim. gayet normal bir şey. eleştiri de bir fikirdir. ve yorumlar da fikirlerimizi ifade edelim diye var. ayrıca özgür bir platformsa özgürlük sınırsızdır. bunu sonuna dek kullanabilirim ki kullanmıyorum.evet etik değil ama küfürde edebilirim ama etmiyorum- ok bir ara gaza gelip gerizekalı demiş olabilirim:) özür dilerim.- yeter artık Selena sizin için çok önemli olabilir, ama artık tartışmayalım.Selena hakkındaki düşüncelerimi söyledim ve arkasındayım. ama bu Selena'nın yetekniz olduğunu göstermez.Benim gözümde öyle ama bu önemsiz bir şey yanisizin için. SELANATOR'den de özür diliyorum. Gerçekten özür dilediğini anlamadım. ironi yapıyosun zannettim.özür dilemenede gerek yoktu, çalışmamam sizin değil benim sorunum... (devamı bu kez gelmiycek)

    YanıtlaSil
  18. Bak önemi yok. Ironi felan yapan egosu tavan yapmis kişilerden değilim. Konuyu uzatmaya gerek yok. Tekrar kb

    YanıtlaSil
  19. Selenatorgörl28 Mayıs 2014 21:29

    Bizim sorunumuz degilse kalkıp sizin yüzünüzden çalışmıyorum deme

    YanıtlaSil