» » » » Selena Gomez'in Babası Selena'nın Uyuşturucu Bağımlılığı Hakkında Konuştu



Selena Gomez'in babası Ricardo, HEAT'e Selena'nın Justin Bieber ile olan ilişkisi ve uyuşturucu bağımlısı olup, olmadığı hakkında itiraflarda bulundu.
Selena çok çalıştığı için üzerinde biraz baskı var. Artı, Justin hakkında endişeleniyordu. Gazetede Selena'nın uyuşturucu kullandığını okuduk ve Selena'yı aradım. O bana, 'Hayır, beni paparazzilerden daha iyi tanıyorsun.' dedi.
Bize, Justin'le yaptıkları ve uyuşturucu bağımlılığı yüzünden birlikte olmak istemediğini, çünkü bazı şeylerin hoşuna gitmediğini söyledi. Onlar hala flörtleşiyorlar. Endişeliyiz ama ilişkileri için değil, Justin'i belada görmek istemiyoruz.
Temsilciler, Selena'nın Justin'in etrafında durmasının Justin'in kötü alışkanlıklarından uzak tuttuğu için iyi olacağını söylüyor. Selena'nın Justin'i olumlu etkilediğini söylüyorlar.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. Burdan Slna Justin'i ktü etklyr!11!!!1!.s.s diyen Asg'lere QAPAQ gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Selenatorgörl28 Mayıs 2014 21:27

    "Ahh slna srtk jstn i klnndı onu ktu etklyrs.s"

    YanıtlaSil
  3. fanficler gibi asdasfd

    YanıtlaSil
  4. ne kadar özürlüsünüz amk. biri laf etmeden kendi kendinize triplere giriyonuz. ayrıca kızın babası konuşmuş. "kızım justin'i kullanıp prim yapıyo" falan demesini bekleyen bir mal var mı?

    YanıtlaSil
  5. Babasıda zaten selena justini kullanıyo mu diyecekti güldürmeyin ya lütfen

    YanıtlaSil
  6. bunu justinin çıplak fotoğrafına bayılan birimi söylüyor :D ahh ne haliniz varssa görün selenaya laf atmayında :D

    YanıtlaSil
  7. Justin'i sevmem yada çıplak fotoğraflarına bayılmam mı battı battıysa daha çok battıcak :D selenaya laf attım nolcek .s.s hadi döv beni :*

    YanıtlaSil