» » » » Selena Gomez'in Garip Makyajı



Selena Gomez ödül törenlerinde genellikle iyi giyinenler arasında olur ancak dün gece gerçekleşen iHeart Radio Müzik Ödülleri'nde pek de öyle olmadı.

Aslında sorun Selena'nın kıyafetinde değil, makyajındaydı. 

Sosyal medyada birçok hayran Selena'ya 'Makyajını yapan kişiyi kovmalısın.' gibi mesajlar yolladı.



Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

60 yorum:

  1. Kendi düşünceniz olabilir sevgili Ayse Camurcu, fakat ben bir selenatorum ve Selenanın makyajından memnunum. gayet güzel. elbisesiyle uyumlu. kendi fikrinizdir. bu da benim fikrim. ama bence selenanın tarzı ve laf size düşmez NOKTA

    YanıtlaSil
  2. Selenator'um ama dürüst olmam gerekirse bu makyajını bende beğenmedim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de Selenator um ama selena nın yaptığı herşeyi savunacağım diye bir şey yok sen de savunmak zorunda değilsin sen de biliyorsun ki selena nın makyajı iğrenç

    YanıtlaSil
  4. Bun fotoğrafları gördüğümde aklıma ilk gelen isim Kendall Jenner oldu. Bence burda ona benzemiş

    YanıtlaSil
  5. Zaten makyajsız bokuma benziyo bide kötü makyajla iyice sığır bokuna dönmüş siklena

    YanıtlaSil
  6. Salaksın bunu biliyor muydun

    YanıtlaSil
  7. Hayur efendim iğrenç değil. Kendi dusunceni kendine sakla ?

    YanıtlaSil
  8. O laflari al bi yerine sok. Senin gibi kit dusunceli insanlarin bu ulkedwn gitmesini istiyorum. Idolume laf edemessin. Bu hakki sana kim verdi.

    YanıtlaSil
  9. Nenelere dönmüş.

    YanıtlaSil
  10. Sizin kadar kezban bi hayran grubu daha yok amk. hep sizin gibi özürlü fanlar yüzünden sevemiyoruz şu kızı. azıcık eleştiriye açık olun amk.

    YanıtlaSil
  11. SelenayaDeğilSelenatorlaraAnti3 Mayıs 2014 20:22

    çok malsın keşke ölsen.

    YanıtlaSil
  12. ♥♫_Demiley_♫♥3 Mayıs 2014 21:14

    Yüzünü çok fazla soluk göstermiş.. Pek güzel gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  13. bu makyaj onu yaşlı göstermiş elbisesi çok hoş ama makyaj felaket.

    YanıtlaSil
  14. Melek Gomez Biebs3 Mayıs 2014 21:32

    özge yeminle ağzına sıçtırma bak sevmiyosan siktir git kezban sensinki burda selena'ya anti olup onun haberlerini okuyosun

    YanıtlaSil
  15. Melek Gomez Biebs3 Mayıs 2014 21:32

    senın gıbımı?

    YanıtlaSil
  16. Melek Gomez Biebs3 Mayıs 2014 21:32

    hahaha aynn :D

    YanıtlaSil
  17. Melek Gomez Biebs3 Mayıs 2014 21:34

    ne biçim antisiniz lan siz hem antısını hemde onunla tüm gün ilgileniyonuz bi siktirin ya

    YanıtlaSil
  18. Ergen olduğunuz bu kadar belli işte.

    YanıtlaSil
  19. Ben ne selenator'um ne de anti fakat biraz eleştiriye açık olun. Selena'nın giydiği kıyafet çok güzel. Ama makyajı kötü olmuş kabul edin.

    YanıtlaSil
  20. Hahahahahaha :D

    YanıtlaSil
  21. dünyadaki en zarif prensese bak puhahahhahahahahahahha

    YanıtlaSil
  22. katılıyorum bende aynı şeyi düşündüm son zamanlarda hep onunla adı geçiyo zaten

    YanıtlaSil
  23. BI KIZA KEZBAN DEMEK ADI BISEYDIR. IDOLUMU KORUYORUM AMA ELESTIRMEK SIZE DUSMEZ? ARTIK BURDAN BI SIYE. YETER. KEZBANSAN KEZBAN SENSIN. DEDIGIN UMRUMDA DEGIL. KESIN BELIEBERSINDIR VE SELENAYI JUSTINLE CIKTIGI İÇİN KISKANIYORSUN. BÖYLE DEGILSEN BİLE BUNU SÖYLEMEYE HAKKIN YOK HADI EYV.

    YanıtlaSil
  24. Sen mi olcan canisi.

    YanıtlaSil
  25. selenaya anti değilim amk. mal fanlarından nefret ediyorum sadece. ayrıca belieber falan değilim, selena'ya da hakaret etmedim. her bokunu mükemmel gören siktiriboktan hayranlara laf ettim. bak hemen üstünüzdeki yorumda başka bi selenator insan gibi yorum yapmış. örnek alın azıcık. mal bebeler.

    YanıtlaSil
  26. AA demek sen bokunu değerli saniyosn tuh bilseydim gelirken sana kemik alrdimm ya olmadi smdi canisii bu

    YanıtlaSil
  27. Dagilin lan buradan antilerde beyin eksik bunu herkes biliyor TM yani de az bu AMK mallarla kavga ederek haksız duruma dusuyosunuz canlarr herkes ne derse desn onlar dedi diye olmucak Noktada

    YanıtlaSil
  28. Haklisin ya değmez bunlara kemik atmaya

    YanıtlaSil
  29. selenanin askusu4 Mayıs 2014 19:14

    Selenatorsen onu savunacan yoksa siktir buradan cici gz

    YanıtlaSil
  30. makyajını neden böyle yapti çözemedim(belieber)
    (selenator lar size sesleniyorum selena hiçbir zaman çirkin olmadi ve şu andada değil ama eminim selena mu attiğiniz küfürleri görse şaşırırdı ve bunu size yakıştıramazdı hepiniz çok tatlısınız idolünüzü savunuyosunuz bu benim hoşuma gitti ancak biraz eleştiriye açık olun .Burda kimse kimseye"sen onu eleştiremesin "diyemez SADEcE BİRAZ Eleştiriye açık olun...

    YanıtlaSil
  31. Bence biraz fazlaya kaçmış makyaj hemen nenelere döndü demeyin. Işıklardan dolayı da değişik görünmüş. İg hesabında attığı resimde neden gayet iyiydi? 4ever Selenator

    YanıtlaSil
  32. ARKADASLAR.BENDE BIR SELENATORUM GERÇEK SELENATORLERDEN. ACIKCA SÖYLEMEK GEREKIRSE BU MAKYAJI BEGENMEDIM AMA NE SIZ NE DE BAZI SELENATORLER KİMSEYI YARGILAMA HAKKINDA SAHİP DEGILSINIZ.ONCELLIKLE SEVGIKI*selenator. Adli kardes * insanlar selenaya yorum yapabilir. Buna karisamszsin. Ve antilar selly makyaj yapabilir. Her nasil olsa da. Saygilar.

    YanıtlaSil
  33. bence teni çok esmerleşmiş çok gzl olmamış denemez ama o selenatorlerin gözünde prenses..

    YanıtlaSil
  34. Vişne Monroe5 Mayıs 2014 11:41

    Ben koyu bir Selenator'ım ve bir Selenator olarak kabul ediyorum ki bu makyaj olmamış. Bunu görebilmek için uzman olmak gerekmez. Ki burada ne Selena'nın tarzı, ne de Selena kötülenmiş. Her ne kadar Selenator olsam da, her ünlüyü eleştirdiğimiz gibi, Selena'yı da eleştirebiliriz. Çünkü eleştiri daha iyiye gitmeyi sağlar. Hakaretle eleştiriyi karıştırmayın lütfen.

    YanıtlaSil
  35. Doğal hali böyle. Selenator'ler buna bile kötü diyorsanız normalde yaptığı makyajı hayal edin.

    YanıtlaSil
  36. Mayli'nin Dili5 Mayıs 2014 14:34

    Ben de selenatorum fakat selena nın her şeyini savunucak değilim eğer sen her şeyini savunuyorsan diğer selenatorlara karışma çünkü asıl senin selenatorluğundan süphe ediyorum :))

    YanıtlaSil
  37. Amk her insanin kusurlari var senin gibi kafayi selenayla bozmaktansa boyle olurum daha iyi

    YanıtlaSil
  38. Bu kezbanlar yüzünden Selenatorlukten soğudum amk

    YanıtlaSil
  39. Kes lan mk tüm gün oturup kaşar peyniröi araştırcam önüme geldi haber siz. KEZban siklinatorleri top etmek için böyle yorum yaptım mk malı

    YanıtlaSil
  40. Senin gibi mallarla aynı ülkede yaşadığıma üzülüyorum siklenayı koruyana kadar git din iman öğren idolunun dokunulmazlık hakkımı var ona laf atmak yasakmı o onca nefret söylemi alıyo twitterda o takmıyoda sen niye zorlanıyosun ? O kendini savunamıyomu taksaydı illa bi laf derdi şimdi defol git siklenayla beraber küflen mk kaşarları

    YanıtlaSil
  41. antilerinantisi6 Mayıs 2014 16:39

    ağzını topla.dini imanı senden mi öğrencez.

    YanıtlaSil
  42. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:31

    Selenator um selena yı çok seviyorum ama lovatic haklı pudra fazla kaçmış dürüst bir insanım ve ne kadar zorlasam da yalan söyleyemem selena bundan kat kat güzel bir kız böyle davranmak saçma bence savunulacak şeylerde hep savunurum ama bu yaptığınız çok yanlış Selena görse emin olun size hak vermezdi.Şimdi bu insanca yoruma insanca cevap vermicekseniz sizin hayvanlığınız kezbanlığın lüzumu yok lütfen

    YanıtlaSil
  43. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:32

    Öyle bir kural olduğunu sanmıyorum.Selenator den ziyade bir İNSAN
    haklıyı savunmalı

    YanıtlaSil
  44. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:34

    Özge bende Selenatorum ama emin ol aralarında insanlar da var lütfen hepsine hakaret etme hepsi bunlar değil

    YanıtlaSil
  45. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:37

    Yaptığınız çok saçma aq hakaret ve saygı sınırlarını aşmadığı sürece ve HAKLI olduğu sürece eleştirebilir siz sanki sevmediğiniz ünlüye hiç ağzınızı açmıyonuz sizin gibiler yüzünden selenatorlere kardeşim diyemiyom çunku biliyom aralarında sizin gibiler de var

    YanıtlaSil
  46. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:39

    Onu eleştirebilirsin ama sığır boku diyemezsin ok ? Antiysen saygı duy

    YanıtlaSil
  47. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:41

    Özge herkes onlar gibi değil lütfen onların hatası yüzünden hepimizi suçlama

    YanıtlaSil
  48. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:43

    Selenaya anti olanlar onun haberini okuyamaz diye bi kural mı var

    YanıtlaSil
  49. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:43

    Sığır boku demesi bence eleştiri değil

    YanıtlaSil
  50. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:45

    Onu biz değil Justinin dedi

    YanıtlaSil
  51. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:46

    Doğal hali mi guldürdün normalde alnı porselen gibi parlıyo haklısın

    YanıtlaSil
  52. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:48

    Sen sanki ergen değilsin 40 larında mısın ???

    YanıtlaSil
  53. Selenatorgörl7 Mayıs 2014 13:50

    Hay aq ne biçim selenatorsunuz bakın hakaret etmesi bence de boktan ama.laf edemezsin nedir

    YanıtlaSil
  54. Ergen sıfatının b*kunu çıkarttınız bu bir.İkincisi o kadar belli ediyorsun ki sırf + puan almak için kendine oy veriyorsun.konuşturma beni.

    YanıtlaSil
  55. Selenatorgörl20 Mayıs 2014 18:36

    Ben kendime oy vermedim kendi adına konuş ben burda buna kimseyi inandıracak.değilim gerçekleri ben biliyorum oy.verip vermediğimi bu bana yeter ki versem bile seni ilgilendirmez insanları bu nine bu ergen diye sınıflandırıp aşağılamak bir masumluk göstergesi kendine oy vermek suç dimi ve ben kendime oy falan vermedim ama sen veriyorsun ki demekki kendi yaptığın şeyleri ben yapmışım gibi anlatıyosun burda konuşturma beni diyosun sanki bi bok biliyosun da bana anca sen ilkokullusun galiba ingilizce bilmiyon dedegil de şu an 8.sınftayım ve ingilizcemin iyi olduğunu düşünüyorum şimdi sen.git ve insanları sınıflandır sonuçta doğanda var ve.önyargılı olup bişiy bilmeden gelip burda havalan OK?

    YanıtlaSil
  56. ne mk yorumlar yazıonuz yha.Bn selenatorum ama makyajı gerçekten kötü olmuş.

    YanıtlaSil
  57. Saçmalama lütfen.Burası " Yorum" yeri.Yorum kelimesinin anlamını öğren ilk önce.Benim görüşüm böyle ve saygı duymak ZORUNDASIN. Senin idolüne laf sokma çabalarında da değilim ayrıca. Benim " nenelere dönmüş" derken makyajını fazla yapmış anlamında kullandım.8.sınıf ol , ingilizcen advance seviye de olsun asla önyargısız biri olamayacaksın.Sen bana " önyargılı " diyorsun bebeğim iyi güzelde sen kendin gibi düşünmeyen insanlara hakaret ederek " ingilizcem iyi , OK ? " yazamazsın.Hadi sana eyvallah.

    YanıtlaSil
  58. 1. olarak ben Britney hayranı değilim.Ayrıca bok demek iltifat mı sayılıyor ilk senden duyuyorum.Nene diyince saygı sınırlarımı aşarım , hakaret ederim ama sen bok diyince herşey normal.Konuştukça batıyorsun ya..Madem çok saygılısın , elitsin.Adam gibi konuşta bana saçma salak atarlı laflar sokma.

    YanıtlaSil
  59. Selenatorgörl7 Haziran 2014 18:45

    Iltifat ettim dedim mi bi bok bilmemek sana edilen bir hakaret değildir ayrıca ben sana benim gibi düşünmediğin için değil bişiy bilmeden burda önyargılarını sergilediğin için dedim.Benim hakkımda yalan yanlış atıp tutuyorsun sonra da gelip senin gibi düşünmeyen insanlara hakaret et diyorsun sen önce insanlar hakkında bişiy bilmeden konuşmamayı öğren burda konuşmak benim hakkım ortalıkta benim hakkımda iftiralar dolanıyo ben sessiz kalamam ayrıca ben sana sen boksun deseydim hakaret etmiş olurdum sen bize nene ergen diyon ikisi bir değil ben onu birşey bilmemek anlamında söyledim.

    YanıtlaSil