» » » Tupac'in Ölmeden Önceki Son Sözü Neydi?



Emekli polis memuru Chris Carroll'ın söylediğine göre Tupac'in ölmeden önceki son sözleri kendisine olmuş.

13 Eylül 1996'ta Las Vegas'ta kırmızı ışıkta beklerken öldürülen ünlü rapçi Tupac, ölümüyle herkesi yasa boğmuştu.

Carroll Tupac'in ölümüyle ilgili ilk kez detayları açıkladı.
Tupac'e bakıyordum ve o da arkada Suge'a bağırmaya çalışıyordu. Ona, 'Seni kim vurdu? Ne oldu? Bunu kim yaptı?' dedim. Ama o beni umursamadı gibi. Benimle orada göz göze geldi ancak o Suge'a bağırmaya çalışıyordu.
Bir parmağının kırılması aniden onu değiştirdi. 'Huzurluyum' gibi bir şey demeye çalıştı. Ona baktığımda, bir kez daha 'Seni kim vurdu?' diye sordum. Bana baktı ve bir şey söylemek için nefes aldı. Ağzını açtı ve aslında ben de işbirliği yapacağımızı sandım. Daha sonra o kelime ağzından çıktı: 'Siktir git.'

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply