» » » Demi Lovato: "Anne Olmak İstiyorum."



Demi Lovato'nun geçtiğimiz günlerde verdiği ama internette yeni yayınlanan röportajında, Lovato hayallerinden bahsediyor.
"Yapmadığımız şeyler her zaman vardır. Ben bunları yapmak istiyorum. Bir gün anne olmak istiyorum. Bir gün aktris ödüllü birisi olmak istiyorum. Bir gün Oscar veya Grammy kazanmak istiyorum ya da onun gibi bir şey. Biliyorum bu büyük bir rüya ama hiçbir rüya uzun sürmez." 

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. ah canım benim biliyorum anne olmak istiyorsan evlenebilirsin ben senin niall la evleneceğini düşünüyorum ay tanrım

    YanıtlaSil
  2. ayy canım yaa çok şekersin aynı hayallerin gibi inş. geç olmadan hayallerine kavuşur

    YanıtlaSil
  3. gel çocuk yapaq aşqw <3 <3

    YanıtlaSil