» » » Lana Del Rey: "Ölmüş Olmayı Dilerdim."


Yeni nesilin en sevdiği sanatçılardan biri olan Lana Del Rey, The Guardian'la yaptığı yeni röportajında şaşırtıcı açıklamalar yaptı.

"Ölmüş olmayı dilerdim. Bunu yapmaya devam etmek zorunda olmak istemiyorum. Ama devam ediyorum."
Bu Lana'nın müziği bırakacağı anlamına gelmiyor, rahatlayın. Lana, devam etmek zorunda olmak istemediği şeye müzik değil, her şey olduğunu ekledi.

"Bu benim nasıl hissettiğim. Eğer böyle olmasaydı, bunu söyleyemezdim. Ve eğer öleceğimi bilseydim, korkardım."
"Aile üyeleri benimle birlikte yolculuk ettiklerinde bana gelip: 'Vay, hayatın film gibi!' dediklerinde ben de: 'Evet, gerçekten bok gibi bir film!' diyorum."


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum:

  1. Sen ölme la.Bizi şarkılarınla rahatlatıp mutlu ediyon karı.Ölme.

    YanıtlaSil
  2. Ya sen ölürsen beni de öl bil net.

    YanıtlaSil