» » » » Shailene Woodley Aynı Yıldızın Altında'yı İzlerken Film Boyunca Ağladı



Shailene Woodley'in başrollerini paylaştığı Aynı Yıldızın Altında filmi birçok ülkede vizyona girdi. Shailene, 5 Haziran'da filmin Atlanta, Georgia'daki galasına katıldı.

Shailene film boyunca ağladı. Güzel oyuncuyu rol arkadaşları Ansel Elgort ve Nat Wolff yatıştırmaya çalıştı ancak Shailene'in gözyaşlarını durduramadılar.

Umarız biz de artık filmi görebiliriz! Aslında üç gün önce Türkiye'de vizyona girmesi gereken film, 27 Haziran'a alındı.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. oha ya meraktan çatlıyodum şimdi dha fazla beklemem gerekçek off yaa zaten kitabn kabı yırtıldı :/ :(

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kitabı şu an okuyorum ve çok güzel inşallah en kısa zamanda filmi de çıkar

    YanıtlaSil
  3. yerim lan gerizekalı :D <3 çok merak ediyorum bu filmide kitabını 5 kez okudum :D D: forever T.F.I.O.S. Fanatics

    YanıtlaSil