» » Demi Lovato Yönetmenlik Yapıyor!


Demi Lovato yeni çıkaca
k video klibi Made In The USA için yönetmenlik yapıyor. Klipten gelen fotoğraflara bakılırsa, klip çoğunlukla bir sirkte geçiyor ve Demi saçlarını yeniden sarıya boyatmış. Demi bu güzel haberi hayranlarına Twitter üzerinden verdi.

Bugün çoook heyecanlı bir şey yapıyorum.......
Ne olduğunu tahmin edebilir misiniz???
Bunu yazdıktan sonra klip yönetmenliği ile ilgili birkaç ifade tweetledi.
Daha önce hiç yapmadığım bir şey bu.....
Bunun üzerine bir Lovatic bunun ne olduğunu anladı.
Bir klibin yönetmenliğini mi yapıyorsun?!
:) :) :)

Ayrıca, Demi Company dergisinin Haziran ayı kapak kızı oldu. Demi dergiye arkadaşları, yakın zaman önce bulduğu ablasından ve X Factor'deki jüri üyelerinden Simon Cowell hakkında konuştu.

Arkadaşları hakkında:
Rehabilitasyona gitmeden kısa süre önce bir doğum günü partisi yapmıştım ve birkaç yüz kişi gelmişti. Hepsi en yakın arkadaşlarım diyebileceğim insanlardı. Daha sonra rehabilitasyon için telefonumu 3 ay kapattığımda bir sürü mesaj ve arama bekledim. 4 mesaj buldum. Şuan bir sürü arkadaşım yok, eskiden vardı ama sonra farkettim ki; hangileri beni gerçekten umursuyor? Şimdi çevremde beni umursayan insanlar var, eğer gecenin bir yarısı bacağımı kırarsam benimle birlikte hastaneye gelirler.
Yakın zaman önce bulduğu ablası hakkında:
Biyolojik babam ile görüşmüyoruz o yüzden ondan hiç haberim olmadı. Bu gerçekten komik bir olaydı çünkü ben hayatım boyunca onunla hiç konuşmadım ve şimdi birbirimiz ile hayat hikayelerimizi paylaştığımız zaman benzer hayatlara sahip olduğumuzu farkettim, başımızdan benzer olaylar geçmiş.
Simon Cowell hakkında:
O huysuz. Eski bir osuruk. Ama onun kimsenin göremediği bir kalbi var. Odanın içine doğru yürürse, herkese aynı davranır. Herkesin elini sıkar.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. Bu yıl Demi'nin yılı olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. demi sürtükkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azına sıçarım senin o.ç.

      Sil
    2. sana küfür etmeyeceğim.çünkü demi ''antilerime rastlarsanız onlara şefkatle yaklaşın.onlara hakaret etmeyin.biz böyle insanlar değiliz'' demişti.bu yüzden sana küfür etmeyeceğim peki deminin ne sürtülüğünü gördün?

      Sil
  3. BANA BAK LAN SENİN GÖZLERİNİ KAŞIKLA OYUP KAFANI KOPARTIP DERİNİ SOYAR TUZA BATIRIP,KÖPEKLERE TECAVÜZ ETTİRİP GELİNLİK GİYDİRİP ÇALILIKLARA ATARIM MİLLETE İBRET ALSINLAR DİYE GÖSTERİRİM ! SEN KİME SÜRTÜK DİYOSUN OĞLUM ?!

    YanıtlaSil
  4. Demi Lovato♥♥♥O artık güçlü♥♥

    YanıtlaSil