» » » Demi Lovato: 'Kaldığım Otellerden Yastık Çalıyorum.'


Demi Lovato Cuma günü Ellen Show'a katıldı. Programda Ellen'la yastıkları, bipolar -kişilik bozukluğu- hastalığı ve saç boyatmasından bahsetti.

E: Geçen sefer buraya geldiğinde saçlarının rengi daha koyuydu diye hatırlıyorum, yanılıyor muyum?
D: Geçen hafta daha koyu bir renkti.
E: Bunu sürekli yapıyor musun?
D: Evet, sürekli yapıyorum. Bildiğiniz gibi bipolar hastalığım var. Bu yüzden saç rengimi çok sık değiştiriyorum.
E: Bipolar hastalığı olduğunu bilmiyordum.
D: Evet, öyleyim.
E: Ne kadar sürede saç rengini değiştiriyorsun? Şuana kadar hangi renkleri kullandın?
D: Siyah, kumral, kırmızı, karamel, pembe ve mavi... 

E: Bugün birkaç fotoğraf gördüm ve havaalanında elinde sürekli yastık taşıyorsun. Kocaman yastıklarla mı seyahat ediyorsun? 
D: Evet. Bu Barbados'tayken, bu nerede bilmiyorum. Anlaşılan o ki, sürekli aynı ceketi giyiyormuşum -Ekranda gösterilen fotoğraflar hakkında konuşuyor-. Hoşuma gidiyor. Yastıkla seyahat ediyorum çünkü benim gibi sürekli uçağa binen biri için olacağı belli olmuyor. Dün veya ondan önceki gün DC'e gittim. 24 saat kaldım ve dün geri döndüm. Koltuğa uzanıyorum, güzel yastıklar veriyorlar ama konforlu olmuyor. 48 saat boyunca yapabileceğim tek şey uyumak. Düşündüm ki, rahatsız olmaktansa, salak gibi görünüp yastığı gittiğim her havaalanında yanımda taşımak daha iyi. Her zaman kaldığım otellerden yastık çalıyorum. 
E: Yani o senin yastığın değil?
D: İlk başta kendi yastığım ile geliyorum, sonra benimkini bırakıp oradakini alıyorum.
E: Belki de bu yastığı yanında taşırsın -Üzerinde 'I love Ellen' yazan, fotoğraf baskılı yastığı veriyor-.
D: Evet. Seyahatlerde bu yastığı taşırsam, sen karşılık olarak ne yapacaksın?
E: Sana her gün 'Teşekkür ederim.' tweeti atacağım.

Ayrıca, 2 gün önce Demi Lovato, LAX Havaalanı'nda Ellen'ın ona hediye ettiği yastık ile görüntülendi.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

28 yorum:

  1. ALLAH IM <3 YERİM LEN DEMİİİİİİİM <3

    YanıtlaSil
  2. Hastasın işte salak kız. İnşallah geberirsin Demi! Senden nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen inşallah geber amk.Bütün Lovaticler de senden nefret ediyor.Salak diyor bide.Beyin hücresini siktiğim.

      Sil
    2. sen kim olduğunu sanıyorsun mal!

      Sil
    3. bak sana küfür etmeyeceğim.çünkü demi lovaticlerinin böyle davranmamasını istiyor.neden demiden nefret ediyorsun? nedeni söyle.ayrıca deminin hayat hikayesini bir araştır eminim bu dediğinden utanacaksın.

      Sil
  3. Yani Demi ystık mı çalyr iznszce? Oha bu kdar da dşmsni bklemiyrdm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki çok büyük bir olay lan :D Yastık lan yastık.Sanki altın :D Ayrıca sen hiç yastık alan görmedin mi? Orda acaip derecede normal birşey.Farketseler bile s*klerinde olmaz yani :D Değişmekle ne alaka :D Ayrıca yazışını düzelt bi :D

      Sil
    2. Adam gibi konuş benimle amk üşendiğim için kısa yazdım.

      Sil
    3. Sakin ol birşey demedim :D Sadece yanlış düşünüyorsun,onu düzelttim :D

      Sil
    4. Yazışım ile dalga geçmeyeceksin o zaman.

      Sil
  4. Demi Lovato km la? Ünlü mü bu şmdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 yaşından beri dizilerde oynuyor.18.996.532'den fazla hayranı var.Give Your Heart A Break Altın kapak ödülünü,Skyscaper Platin ödülünü ve Heart Attack Altın Plak ödülünü aldı.4 albümü var.13 dizi/filmde oynadı.3.8 oktavlık kaliteli bir sesi var.Bazı şarkıları, Adele, Rihanna ve Katy Perry gibi şarkıcıların bile söyleyemeyeceği ses aralığına sahip.5 tur yaptı.50 kadar ödülü var.Ve sayamayacağım birsürü şey daha....

      BU ÜNLÜ DEĞİLDE SEN Mİ ÜNLÜSÜN AMK?

      Sil
    2. Ben daha ünlüyüm amk bu ne ezik ya?

      Sil
    3. Demi ile Katy'i karıştırma arkadaşım, Katy'in sesi Demi'den daha iyi :)

      Sil
    4. Ne eziği amk ezik buysa sen Dünyada yoksun lan :D
      Nerde ünlüsün? Evde mi? Ben hiç duymadım ahah :D
      O yukarda yazdığım şeylerden birşey anlamadın mı? Basmadı mı yani? Hangi başarı var sende? Bilgisayar arkasından en fazla laf atma ödülü mü? :D
      Bi siktir git Allasen ya :D

      Sil
    5. Demiyle Katyi karşılaştırmıyorum.Ama ben bunu kendim uydurmadım."Bazı şarkıları" onun ulaşamayacağı ses aralığına sahip.Bu sesin iyiliğinden daha farklı birşey.

      Sil
    6. sen daha mı ünlüsün sanki mk :D

      Sil
    7. ünlüsün yani?:) adını soyadın ne peki? justin bieber falan mı? harbi malsın lan sen birde ''ben ünlüyüm'' diyor ya :DDD güldürdün piç :DDD

      Sil
  5. SENİ YERİM BEN DEMI. <3

    YanıtlaSil
  6. Üstteki kişi. Merak etme Demi'de senden nefret ediyo. FOREVER LOVATIC ♥

    YanıtlaSil
  7. Demi Bebeğim Seni Seviyorum <3 :)

    YanıtlaSil
  8. Lovatic'lerin hepsinin amk salaksınız Demi'nin hikayesi her şeyi yalan. Götveren orospu Demi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çünkü hastalık raporu da yalan.Yalan olduğu için şuana kadar onun hastalığından olan 12 kişiyle birlikte yaşadı.Bileklerini kestiği resimleri var amk.İstersen atıyım.Dansçısı Alexin ona çektiği Fuck You videosu da mı sahte? KANTI VAR AMK KANIT.Götveren orospu sensin! Ne orospuluğunu gördün Deminin? HEM HİKAYESİ YALAN OLSA BİLE -Kİ DEĞİL- BİZ ONU DAVRANIŞLARI VE SESİ,YETENEĞİ İÇİN SEVİYORUZ.Birdaha küfür etmeden önce düşün.Bir Lovatic sayfası yayınlasa bunu görürsün salağı.Piç.

      Sil
    2. HEPİNİZ SALAKSINIZ. SİZİN SEVİYENİZE DÜŞMEYECEĞİM.

      Sil
    3. Zaten aşağıdan yukarıya düşemezsin.Yukardaki "götveren" "amk" "salak" "orospu" kelimelerin ne kadar aşağıda olduğunu gösteriyor.Ben de sessiz kalamazdım heralde.

      Sil
    4. sen sanki oruspu değilsin ! eğer onun hikayesi yalansa rehabilitasyon da mı yalan beyinsizsin mk!Demiye oruspu diyorsun peki sen nesin ki mk Bİraz mantığı geliştir mk

      Sil
    5. hayat hikayesi yalansa bileğini kestiği fotolar ne?rehabilitasyona niye gitti o zaman?bileğine yaptığı stay strong dövmesi ne? şu fotoya bak bakalım bileğini kestiği foto al
      http://4.bp.blogspot.com/-U2zUr0OoH1k/TVbYvIaAqFI/AAAAAAAAAA4/bVTPX3aXIfo/s1600/demi-lovato-cutting-again.jpg

      Sil
  9. o kadar tartışıyorsunz ne gerek var? demi yi seven sever seymeyen sevmez bu kadar basit antilerin demi ye laf atmasi onlarin kendi yorumlarini soylemesidir tabiki lovaticler bir sekilde demi yi korumak isteyecekler bence en guzeli durumu abartmadan kufur etmeden fikirlerini belirtmek bende demi yi seviyorium evet bileklerini kesiyo kilolu bu onun hastaligiyla ilgili bisey bileklerini kesmesi hastaligindan ama kilo almasi ona tedavi icin verilen lityumun yan etkilerinden biri onu yargilamaniza gerek yok

    YanıtlaSil