» » » » » » » » » » Partiye Çağırılmaması Gereken Ünlüler


Bir sitenin yaptığı ankete göre, parti yapılınca çağırılmaması gereken 8 ünlü ve neden çağırılmaması gerektiği belirlendi!

Kanye West: West egomanlığın sınırlarını zorluyor. Bir söyleşide, "Ben Tanrı'nın kapısıyım. Ama benim hayatımdaki en büyük acım, kendi canlı performansımı asla görmem mümkün olmayacak."

Donald Trump: Kendini beğenmiş ve bazen tuhaf iddialarda bulunurken üçüncü kişi gibi konuşur.

Kristen Stewart: Eğer bir parti düzenlerseniz Kristen'ı çağırmayın, çünkü o bir zamanlar, "Kızlar korkutucu. Kızların büyük grupları beni biraz zor kullanırlar." demişti.

Anne Hathaway: Bunun yanı sıra aslında istatiksel olarak grupun %50'i Anne Hathaway'den nefret ediyor ve onu sıkıcı buluyor ve o Oscar kazandığı zaman ''Bu güzel ödül için size çok teşekkür ederim ve bu ödülü sonsuza kadar bana karşı olanlara silah olarak kullanacağım.'' Kim demiş sonsuza kadar? Sakin ol Edgar Allen Poe.

Taylor Swift: Eğer Taylor'ı partinize davet ederseniz, sizi ya da kız arkadaşlarınızla tartışmaması veya kara listesine almaması için dua etmelisiniz. Amy Poehler ve Tina Fey gibi. Amy Poehler ve Tine Fey Golden Globe Ödül Töreni'nde Taylor Swift'in aşk hayatı hakkında şaka yapmışlardı. Taylor da buna karşılık olarak, "Cehennemde diğer kadınlara yardımcı olmayan kadınlar için özel bir yer var." demişti.

Victoria Beckham: Victoria'yı partinize çağırmamalısınız. Ki zaten çağırsanız da büyük ihtimalle gelmeyecektir. O bir zamanlar, "Kale hendeği ve ejderha ile büyük bir ev, insanları dışarıda tutmak için bir kale istiyorum." demişti.

Ayrıca listede Gwyneth Paltrow ve Gary Busey de var.

Küçük bir hatırlatma; bu yazıların hepsi siteye aittir.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

8 yorum:

  1. kristen hariç HEPSİNDENN nefret ediyorum :P ama onun bu listede adının bile geçmemesi gerekirdi.. kesinliikle aptalların katıldığı bi anket :P

    YanıtlaSil
  2. sanki çağırabilecez de :D:DS:ADA:SD:SA

    YanıtlaSil
  3. taylorın adının geçmesi çok normal birini sevmediği zaman anında hakkında şarkı yazar zaten

    YanıtlaSil
  4. Kristen Stewart ve Anne Hathaway çok eğlenceli ve kibirsiz insanlar.Diğerlerini bilmiyorum ama Kristen ve Anne bunu haketmiyor.Hem zaten asla çağramıyacağız :D

    YanıtlaSil
  5. ya gwtney paltrow niye sevilmiyor ? birkaç listedede onun hakkında kötü şeyler gördüm

    YanıtlaSil
  6. parti varda çağırak

    YanıtlaSil
  7. sanki çağırabilcez ::D

    YanıtlaSil
  8. Taylor swift candır!!

    YanıtlaSil