» » » » Miley Cyrus: 'Selena ve Taylor ile Arkadaşız, Siz Neden Olamıyorsunuz?"


Miley Cyrus, dün twitterdan Selena Gomez'in ve Taylor Swift'in bazı hayranlarıyla ilgili:

Her gün Swift ya da Gomez adında birileri bana korkunç dileklerde bulunuyor. (popüler ölüm)."
 diye bir tweet atmıştı.

Cyrus sonra hayranlarına,
Lütfen Smiler'lar! Diğer sanatçılara karşı nefret dolu olmanın bir şekilde beni desteklemek olduğunu hiç sanmıyorum.
Hayranlarımın benim müziğimi ve yaptığım her şeyi desteklemesi beni gururlandırıyor.

Bu antilerin psikopatlar gibi idollerinin meslektaşları hakkında ölüm dilekleri yerine müziği hakkında tweet atarak idollerini çok daha mutlu edeceklerine eminim.

Daha sonra Selena ve Taylor hakkında bir tweet daha attı:
Biz arkadaşız. Siz hepiniz neden olamıyorsunuz.?

Görünüşe göre genç yıldız kendisine gelen nefret dolu mesajlardan artık bıkmış.

Cyrus'ın bu tweetleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

10 yorum:

  1. Milena'nın dönmesini isterim aslında

    YanıtlaSil
  2. bende kesinlikle isterdim milenayı

    YanıtlaSil
  3. Milena (SELENA & MİLEY ) BENİM İDOLÜM (: (ama tayloru sevmiyorum kusura bakmayın faları )

    YanıtlaSil
  4. Milena benim idolum

    YanıtlaSil
  5. Selena mükemmel miley orospu smilerler orospu piçleerrr Selena ve Taylor harika piç miley

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlara keyfine göre küfür edemezsin. Birincisi ben sana gelip keyfime göre orospu piç diyomuyum ? Demiyorum. İkincisi ise anlamını gerçekten biliyomusun o kelimelerin ? Orospunu anlamını biliyomusun ? Miley'e yada başka bi ünlüye orospu diyemezsin. Kimin altına yattiğını gördün ? Ayrıca ben de Taylor'a antiyim ama gelip 'Taylor Swift tam bir orospu!!' demiyorum her ne kadar önüne gelenle çıkıyo olsada. İlk önce bak bi orospuluğunu gördünmü ?

      Sil
    2. Hayvana laf anlatılmaz kı bosuna ugrasma,arkadas kendı orospulugunu mıllete kakalıyo, demekkı bu ıslerde cok basarılı..

      Sil
    3. ya böyle şeyler yapmayın miley ve selena tekrar arkadaş oldular!

      Sil
  6. Bu konu hakkında Selenator ve Smiler'lar twitterda birbirine girdi . Ben bir Lovatic olarak söylemeliyim ki ESKİYİ ÖZLEDİM...(anlayan anladı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya zaten demilena geri döndü ve tekrar arkadaş oldular!hayran grupları boşu boşuna kavga çıkartıyor

      Sil