» » » » Blue Ivy'e Kardeş Mi Geliyor?


Geçen hafta şehrin konusu olan Met Ball, ve hayır, Kim Kardashian'dan bahsetmiyoruz, Beyonce'den bahsediyoruz.

Çoğumuzun -benim de- idolüm olan Beyonce söylentilere göre hamile. Dedikodulara göre, Met Ball'da kilolarını yüksek belli Givenchy elbisesiyle saklamaya çalışmıştı.

Şarkıcı 'Olgun Kadın' söylendiğine göre tekrar hamile. New York Post'a göre birden fazla kaynak Blue Ivy'e bir kız yada erkek kardeş geleceğini söylüyor.

Beyoncé'nin Mrs.Carter World Tour'da büyümüş karnıyla fotoğrafı görüntülendi. Eğer haber doğruysa bu onun turnesini olumsuz etkilemeyecek. 65 gün bir şekilde karnını saklayabilir. Eğer bu haber doğruysa, Eylül'de Blue Ivy'nin yeni kardeşi 4 aylık olmuş olacak.

Başarılı sanatçı bir röportajında daha fazla çocuk istediğini belirtmişti.

Sizce Beyonce gerçekten de yeniden hamile mi?

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. Annelik ona yakışır o güçlü, güzel ve anaç bir kadın. O benim idollerimden biri.

    YanıtlaSil
  2. Hamilelik çok yakışır ona:))

    YanıtlaSil
  3. müziği seviyorum ama kendısı cok küstah

    YanıtlaSil
  4. KRALİÇEM HERŞEYİM AMA HAMİLE OLAMAZ BLUE DAHA KÜÇÜCÜK BEYONCE PLANLI BİR KADIN SANMIYORUM BİR BEYHIVE OLARAK HAMİLE OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM

    YanıtlaSil