» » » » » Justin Bieber ve Lil Za Üstsüz Golf Oynadı


 
Justin Bieber ve yakın arkadaşı Lil Za dün Bahmalar'da üstsüz bir şekilde golf oynadılar. 
 
Ayrıca Justin'in annesi Pattie Mallette geçenlerde verdiği röportajda oğlunu kontrol edemediğini söylemişti:
Çocuklarınız belli bir yaşa geldiğinde, ebeveynlik tarzınız değişiyor ve gitmesine izin vermek de zor oluyor. Onun hayatı benim hayatımdı ve şimdi gitmesine ve bağımsızlaşmasına izin veriyorum.Yetişkin bir çocukla ilgili her şeyi kontrol etmek zordur. Her ebeveyn endişeler duyar. Ona her gün mesaj atıyor ve onu her gün arıyorum. Kesinlikle neler yaptığını ve nasıl biri olmaya başladığını bilmek istiyorum. Bu yüzden bana izin verdiği kadar onunla konuşmaya çalışıyorum. Yani şuan turda ve milyonlarca farklı yöne doğru çekiliyor ama konuşabildiğimiz kadar konuşuyoruz. Birçok insan başımın kuma olduğunu yada belki onun yaptıklarından habersiz olduğumu düşünebilir. Oğlumun kim olduğunu biliyorum. Belki yaptığı her şeye katılmıyorum ama diğerleri gibi onu sıkmıyorum. O benim oğlum ve ona saygı duyuyorum.
 
Röportajın tamamını okumak için tıklayın.


Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. justin tuvalate gitti diye de haber yapacakmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adminin görevi haber paylaşmak. Bu siteyi/sayfayı takip edenlerin amacı haber öğrenmek. Eğer senin böyle bir amacın yoksa burada işin ne?

      Sil