» » » » » Miley Cyrus: "Bir Çok Eş Cinsel Zayn Malik Hakkında Konuşuyor"


Miley Cyrus bir röportajında One Direction hakkında çok şey bilmediğini söylemişti. (Detaylar için tıklayın.) Ancak şarkıcı MTV'ye yaptığı açıklamada One Direction grubundan favorisinin Zayn Malik olduğunu söyledi.
"Birisi bana sordu ve bende sadece, sevimli biri dedim. Eğer içlerinden birinden hoşlanıyorum demeseydim, İngiltere'de bana domates fırlatırlardı. Bu yüzden bende birini seçtim... Bir çok eş cinsel Zayn hakkında konuşuyordu, ben de bu yüzden onun nasıl göründüğünü biliyordum. Güzel bir saçı var! En yakın eş cinsel arkadaşlarımdan birinin telefonunda Zayn arka planı var, bu yüzden onun kim olduğunu biliyorum."

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. yorumumu sildiniz umarım hepiniz geberirsiniz sürtükler bakın şimdi ne yapıyorum!

    YanıtlaSil
  2. tıklanma sayısından reklam yapmak istemeniz yüzünden sayfa bok gibi oldu sürtükler! ayrıca başlığa farklı içeriğe farklı şeyler yazıyorsunuz çünkü umurunuzda olan tek şey o lanet tıklanma sayısı! yorumumu da silebilirsiniz ama ben devam ederim.

    YanıtlaSil
  3. O YORUMLARI KALDIRIRSANIZ DAHA FAZLA ŞEY YAZARIM.UNUTMAYIN BENİM VAKTİM BOL, BUNU TÜM GÜN DEVAM ETTİREBİLİRİM. BEYİNSİZ SÜRTÜKLER! DAHA FAZLA DA YALAN HABER YAPMAYIN. ZAMANLA BENİM GİBİ BUNLARIN YALAN OLDUĞUNU VE SAYFANIZIN TIKLANMA SAYISINDAKİ ÇIKARLARDAN İBARET OLDUĞUNU DAHA FAZLA KİŞİ ANLAYACAK!

    YanıtlaSil
  4. GEBER MİLEY GEBER

    YanıtlaSil
  5. Eşcinsel birleşik yazılır, ayrı değil.

    YanıtlaSil
  6. MILEY'I KISKANMAYIN SÜRTÜKLER SADSA.Dsa:ds:a

    YanıtlaSil
  7. Ayy mileyimi yerim.Selena gibi direk zayni öperdim felan demiyo.Ama selenayada kızgın değilm yinede aşklarım benim.Eşcinseller napsın bu kadar yakışıklı çoucğu görünce dayanamıyyolar :D

    YanıtlaSil