» » » Selena Gomez, Artık O Eski Disney Kızı Değil!


21 yaşına basan Selena Gomez artık bir daha Disney kızı olacak gibi görünmüyor. Spring Breakers filmiyle yeni bir tarz yaratan Selena, yeni albümü Stars Dance'te tarzını devam ettiren stil sahibi genç şarkıcı için yeni tarzına uygun bir fotoğraf çekimi yapıldı.

Londra'nın yağmurlu ve serin sokaklarında tipik dergi kapaklarından farklı bir kapak fotoğrafı için kamera karşısına geçen Selena çocukluğundan ve birçok şeyden bahsetti.
Çocukluğu hakkında:
"Gerçekten utangaç bir çocuktum. İlk seçmelere katıldığımda hiç iyi geçmemişti. Çok heyecanlı ve korkmuştum. Disney'in önünde duruyordum ve kesinlikle sıkıldığımı hissettim. Bu his beni uzun süre bırakmadı."

Çocukluğunda Britney Spears'ın konserine gitmesi hakkında:
"Baby One More Time konseri inanılmazdı! Tüm yol boyunca burnum kanamıştı ve onu nadiren görebiliyordum ama o hayatımın en güzel günüydü. Saçımı at kuyruğu yaptım ve tüm şarkı sözlerini biliyordum. Bunu her zaman hatırlayacağım."

i-D Magazine ile yaptığı fotoğraf çekimi hakkında:
"Eğer güzel görünmek istiyorsanız bu kolay. İnanılmaz ve gösterişli kıyafetler giyebilirsiniz. Güzel olmasanız bile photoshop'un gücü denen bir şey var. Ama bu çekimim benim için kolay olmadı çünkü fotoğrafları çekerken tüm gün yağmur yağdı, ben üşüyordum. Dev bir kapşonlu kazak giydim ve saçlarım dağınıktı. O çekimleri yaparken gerçekten çok eğlendim ve anı yaşadım."

 Siz Selena'nın yaptığı fotoğraf çekimleri hakkında ne düşünüyorsunuz? 

İşte o çekimden kareler;



U

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

7 yorum:

  1. Ne diyeyim, Justin zevkli çocuk.

    YanıtlaSil
  2. burnu çok garip

    YanıtlaSil
  3. Ne derseniz diyin Selena Gomez güzel ve çekici.Yeri geldiğinde şirin Disney kızı yeri geldiğinde sexy Amerikan kızı bu oyunculuk yeteneğinden.Sesine çirkin diyebilirsiniz ama onun şarkılarını dinlediğinizi çok iyi biliyoruz.Dansına kötü diyebilirsiniz ama dans videolarını açıp hareketlerine çalıştığınızı çok iyi biliyoruz.Oyunculuğu kötü diyebilirsiniz ama Alex Russoyu izlerken aynı ben dediğinizi çok iyi biliyoruz.Ön yargılarınızı ve Jelena nefretinizi ortadan kaldırın ve onun mükemmel olduğunu görmeye çalışın.

    YanıtlaSil
  4. Sırf justinle çıktı diye bu kıza anti olanlara inanamıyorum. Selly'e anti olana beyin şart.

    YanıtlaSil
  5. smiler forever forever28 Eylül 2013 12:13

    kimse mükemmel değildir ve bunu anlayın artık herkes selenayı sevmek zorunda değil

    YanıtlaSil
  6. smiler forever forever28 Eylül 2013 12:15

    bence selena hiç sexy değil yani kız çabalıyor ama olamıyor ona 4 sene kadar aniydim ama şimdi değilim ona karşı sevgimde yok nefretiimde ama kızın güzel olduğunu kabul ediyorum tab ki ama sexy değil gerçekten kötü anlamında söylemiyorum ama kızn yüzü melek gibi ve kötü ya da sexy görünemiyor bence hala aynı görünüyor

    YanıtlaSil
  7. bizde beyin varda bide sende olsa ayrıca biz sadece justin yüzünden anti değiliz

    YanıtlaSil