» » » » Austin Mahone Hakkında Bilinmeyenler!


austin mahone

Youtube'a yüklediği coverları ile ünlü olan 17 yaşındaki genç şarkıcı Austin Mahone'u yakından tanımak ister misiniz?

İşte genç şarkıcının az bilinenleri/bilinmeyenleri!

  •  San Antonio, Texas'da doğdu.
  • Gitar, piyano ve bateri çalabiliyor. 
  • Şuan da sevgilisi yok.
  • Austin 2 yaşındayken babasının intihar ettiği söyleniyor. Ama bilinenin aksine; babası kanserden öldü.
  • Alkolün tadından nefret ediyor.
  • Şuanda bakir olduğunu ve doğru kızı beklediğini söylüyor.
  • Austin kendisini güldürebilen, güzel gülümseyen veya güzel gözleri olan kızlardan hoşlanıyor.
  • İlham aldığı kişi Justin Bieber.
  • Çorap saplantısı var. 80 çifte yakın çorabı var.
  • Genellikle şapka takıyor çünkü saçlarının görünüşünden hoşlanmıyor.
  • Hayatında en çok dünya turu yapmak istiyor.
  • Bateri çalmaya 6, gitar çalmaya 14 yaşında başlamış.
  • Her şeyin üstüne ketçap döküyor.
  • Uğurlu sayısı 74.
  • Matematikte çok kötü.
  • İnsanlara dans hareketleri öğretmeyi çok seviyor.
  • Performanslarından önce dua ediyor.
  • Mila Kunis'i çok beğeniyor.
  • Favori meyvesi karpuz.
  • En ilginç yeteneğinin beatbox olduğunu düşünüyor.
  • 'Crazy' kelimesini söylemeyi çok seviyor.
  • Bir süper bir güce sahip olsaymış bunun şekil değiştirmek olmasını istermiş.
  • Favori süper kahramanı Batman.
  • Onu en son çıplak gören kişi annesiymiş ve o zaman 3 yaşındaymış.
  • Kadere inanırmış.
  • Baş parmağını geriye bükebiliyor bu yüzden parmağı kırık gibi gözüküyor.
  • Basketbolu çok seviyor.
  • Kulaklarını oynatabiliyor.
  • Çok fazla batıl inancı var.
  • Chris Brown ve Ne-Yo onun örnek aldığı kişilerden.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

19 yorum:

  1. Babası intihar falan etmedi,kanserden öldü.Austin kendiside söyledi zaten

    YanıtlaSil
  2. düşünsenize tatlının üzerine ketçap sıktığını yada dondurmanın üstüne

    YanıtlaSil
  3. yerim lan seni askitom ya

    YanıtlaSil
  4. oyşşş kuzum 80 çorabı nabıyon sen

    YanıtlaSil
  5. seni coook seviyorum austin askim

    YanıtlaSil
  6. kizlar icin aradigin ozelliklerin hepsi bende canim bana gel askimmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. austin bu bi gercek sen sadece benimsin askimmmm

    YanıtlaSil
  8. AUSTİNİNAŞKISI6 Şubat 2014 19:57

    AUSTİN BEKLE BENİ İKİ YIL DAHA SABRT SONRA GELİYOM İLK İŞİM AMA HOLLYWDA GDP FİLM ÇEKCEM SONRA SENİNİM :DDDHAYALE BAK BEE:DDD***

    YanıtlaSil
  9. elif_BelieBer6 Şubat 2014 20:55

    Austin justin ile düet yapp <3 <3

    YanıtlaSil
  10. AUSTİN BEN SENİ COK AMA COK SEVİYORUM TAM BİR MAHOMİESİM YANİ ASKİTOM BENİM

    YanıtlaSil
  11. bana bak kizim bosuna hayal kurma austin benim anladin mi oldururum seni hem sen mahomies misin ki boyle konusuyon

    YanıtlaSil
  12. sen manyak misin ya hem o belieber justinin hayranlarina denir austinin hayranlarina mahomies denir malll

    YanıtlaSil
  13. I'M DİFFERENT BITCH▲7 Şubat 2014 14:14

    amk beynin lensmi QE:WE:rQ:weR.

    YanıtlaSil
  14. elif_BelieBer7 Şubat 2014 16:43

    lan geri bende biliyom justin hayranlarına belieber denildiğini ki ben belieberim ben austine mesaj gönderdim senin küçük beynin yanlış anladıysa benmi mal oluyrum götünden anlama her şeyi kevaşe seni

    YanıtlaSil
  15. Austin seni cokkkk anlatilmayacak.kadar cik sewiyorum snn

    YanıtlaSil
  16. Mahomies belki sanane ! hem tüm mahomieslerin sevgisi eşittir. Demekki sen mahomies değilsin kapa çeneni Austin Mahone benim demekle olmuyo o iş.

    YanıtlaSil
  17. Çok tatlısın aşkımm seni sen oldugun için seviyorum o hareketlerin hele o mimiklerin ve gülüşün beni delirtiyor. çok tatlısın seni yerimmmmm lann <3 Austin Mahone aşqmm müziği senle keşfettim sen iyiki varsın seni çok seviyorum bitanemm <3 <3 yaa tipini yediğimmmmmm <3 <3 <3 mahomiesler seni destekliyor bitanem seni çok seviyorumm <3 <3

    YanıtlaSil
  18. tipini ısırdıgımın malıııııııııııııııııııııııııııııııııı yerimmmm ben bunuuuuuuuuuuu <3 <3<3<3<33<3<3<33<3<3<33<

    YanıtlaSil