» » » Demi Lovato Hayranlarının Hakkında Bilmediği 25 Maddeyi Açıkladı!



Demi Lovato Us Weekly'le hayranlarının hakkında bilmediği 25 şeyi paylaştı!

İşte Demi'nin paylaştığı 25 madde:
  • İlk kez anaokulu yetenek gösterisinde şarkı söyledim. My Heart Will Go On'u seslendirmiştim.
  • En sevdiğim yemek çikolatalı kurabiye.
  • Daha yeni taşındım ve çerçevelerimi gerçek fotoğraflarla dolduramadım.
  • Yatak odam pembe.
  • Çift eklemliyim.
  • Her öğünde kahvaltı yiyebilirim.
  • 2000-2001'de Mini Miss Teksas'tım.
  • Aslında Simon Cowell'ı seviyorum.
  • 21. doğum günümü sadece Afrika'da kutladım. -İki gün önce en yakın arkadaşları 21. yaş günü için süpriz parti yaptı.-
  • En sevdiğim yer Kenya.
  • İlk konserim Santana'daydı.
  • Amerika On Line'da ekran ismim tüm sıra boyunca Küçük Kelly diye anılmıştı çünkü büyük bir Kelly Clarkson hayranıydım.
  • Kedilere, bazı köpeklere ve çam ağaçlarına alerjim var.
  • Sinemaya Sour Patch Kids -şekerleme- olmadan gitmekten nefret ediyorum.
  • Baharatlı yiyecekleri sevmiyorum ama sıcak sosu seviyorum.
  • Ünlülerden ilk aşık olduğum kişi Leonardo DiCaprio'ydu.
  • Mean Girls ve Girl, Interrupted'in tüm repliklerini söyleyebilirim.
  • 16. yaş günümü Applebee's'de kutladım.
  • Uzaylı ve suç, cinayet dizilerine bayılıyorum.
  • Televizyonda en sevdiğim program 48 Hours.
  • Jodi Arias davasıyla ilgili her şeyi anlatabilirim.
  • Büyürken Barbie ve taş koleksiyonu yaptım.
  • 10 yaşıma kadar Barbie'lerle oynadım.
  • İnsanları gülümsetebilmek için onlarla rastgele konuşmalar yapmayı seviyorum.

Unknown

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

2 yorum: