» » » Harry Styles ve Paige Reifler'ın Gizli Fotoğrafları Açığa Çıktı!



Ağustos ayında çıkan Harry ve Paige'in sevgili oldukları dedikodularından sonra, ikilinin yeni fotoğrafları su yüzüne çıktı. 

Harry Styles'ın eli şu anda hayatındaki kadınların hepsinin üzerinde olabilir! Cara Delevingne ve Gemma Chan ile de bağlantılı olmasına rağmen, 29 Ağustos'ta Paige Reifler'in Harry Styles ile olduğu fotoğraflar internete damgasını vurdu. 

Bu skandal fotoğraflar ortaya çıktığından beri kesinlikle herkes aralarında seksi bir şey olduğunu düşünmüştü. İlk fotoğraf Harry ve Paige'ın gülümsediği bir kare. Diğer fotoğrafta ise Paige, Harry'nin önünde duruyor ve öpüşüyorlar. Yüzlerini göremiyorsunuz ama Harry diye tasvir edilen çocuğun kollarındaki dövmeler de Harry'nin dövmelerinin aynısı ve Paige ilk fotoğrafta giydiklerinin aynısını ikinci fotoğrafta da giyiyor. 

Paige daha sonra Walter'ın Instagram'da açığa çıkardığı fotoğraflara yorum yaptı:
Hemen hepsini kaldır!! Cidden hiçbiri havalı değil...
Bunu geri almanın bir yolu yok. Walter hadi hemen!
Daha sonra ise 29 Eylül'de Paige Twitter'dan tweet attı:
İntikam çocukça bir şey. Umarım mutlusundur.
Paige fotoğrafların açığa çıkmasından gerçekten hoşnut olmamış gibi görünüyor. 

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

14 yorum:

  1. directioner girl1 Ekim 2013 09:22

    paige onceden de harryle boyle fotolari da var

    YanıtlaSil
  2. Ohhhhh ağlayın kezbanlar bide 2. fotoğraftan sonra sikseydi iyi olurduuu !!!! :D

    YanıtlaSil
  3. Kübra Altuntaş2 Ekim 2013 17:11

    Bişey söylemeye gerek yok.

    YanıtlaSil
  4. Bir Directioner2 Ekim 2013 17:52

    ben harry'nin böyle bir şey yapacağına inanmıyorum doğrusu o bize böyle bir şey yapmaz

    YanıtlaSil
  5. Ezgi Parıltı2 Ekim 2013 20:01

    Sadece arkadaşız demişti harry -,-

    YanıtlaSil
  6. HARRYNİN KUŞ DÖVMESİNİN UCU GÖZÜKMÜYO BÖLE TİŞÖRTLERDE HEP GÖZÜKÜR HARY OLSA HEM NEDEN YÜZLERİNİ KAPATSINLAR MLMI BUNLAR

    YanıtlaSil
  7. Gizemli Kız.3 Ekim 2013 18:43

    Harry zaten taş gibi çocuk, elbet böyle şey yapıcaktı bi gün beklerdim açıkçası. Kendinizi hiç boşuna kandırmayın "O Harry değil, yapmaz öyle şey." diye. Bal gibi yapmış işte. Kim bilir kaç kızla daha böyle anlar yaşadı, hemde bundan fazla. Türkiye değil ki orası? İngiltere. Gece barlarda bile her b.oku yerler. Ben de Directioner'ım ama "Ayyy olamaz Harry yhaaaaa" diye yakınmaya ne gerek var? Üzülmedim mi evet üzüldüm ama gerçeklere katlanmak lazım arkadaşlar. Yoksa sonunda gerçekten üzüleceğiz. Gerçekten. Bu bir hiç. Kendinizi alıştırın böyle durumlara. Olgun davranmayı öğrenin.

    YanıtlaSil
  8. you are bitch ı am perfect3 Ekim 2013 19:54

    paige nni or**spu olduğu belli

    YanıtlaSil
  9. gamze babadağ3 Ekim 2013 21:10

    AMINAKODUĞUMUNOROSPUSUU

    YanıtlaSil
  10. dırectıoner4 Ekim 2013 15:45

    yarrağını siktiğimin orospu kaltak am veren piç kes sesini sikmesinler

    YanıtlaSil
  11. O paige (kaşar) değil.

    YanıtlaSil
  12. Çok üzüldüm ya.Ama Harryde haklı hayatında sadece directionerlar olacak diye birşey yok.Elbette bir sevgilisi olacaktı.Ama böyle bir şekilde olmasa iyi olurdu.Yani böyle fotoğraf çıkmasaydı.El ele tutuşup,öpüşüp biz sevgiliyiz demenizi anlarımda bu fotoğraf biraz fazla kaçmamış mı? Açıkçası ben Harry'e hiç yakıştıramadım.Harry'den bu şekilde bir fotoğraf beklemezdim.Tabii fotoğraf gerçekse.Ama yinede böyle ortaya çıkmamalıydı.Bu herkese üzdü.Şimdi Paige'ye küfür yağdırmayı bilirim ama küfür yağdırsam nolacak? Bence hiç parmaklarınızı yorup küfür yazmayın değmez çünkü.Olan olmuş.Dilerim ki bu fotoğraf gerçek olmasın...

    YanıtlaSil
  13. Hyr yhaaa o heri değl tmmı ??

    YanıtlaSil
  14. Ben de bir Directioner'im ve biliyorum ki onlarında sevgilileri olacak ancak bu şekil de öğrenmek beni de çok üzdü :( Ama baksanıza Harry'nin (ki oysa) kafası görünmüyor yani o olmayabilir de .

    YanıtlaSil