Bazı ünlüler ve genellikle Disney'in sevilen çizgi karakterlerinin aşırı benzerliğine şaşıracaksınız. Tüm fotoğraflara göz atın!

Amanda Seyfried | Rapunzel, Tangled


Bryce Dallas Howard | Merida, Brave


Zayn Malik | ParaNorman, ParaNorman


Danielle Fishel | Fiona, Shrek


Emma Stone | Jessica Rabbit, Who Framed Roger Rabbit?



Chris Hemsworth | John Smith, Pocahontas


Pitbull | Rufus, Kim Possible


Julianne Hough | Cinderella, Cinderella







Lady Gaga | Marge Simpson, The Simpsons

Lorde | Gollum, The Lord of the Rings



Miley Cyrus | Calhoun, Wreck-It Ralph



Nicki Minaj | Frog, Thumbelina



Katy Perry | Evil Queen, Snow White and the Seven Dwarfs


Rico Rodriguez | Russell, Up

Russell Brand | Captain Hook, Peter Pan





Nathan Sykes | Sid, Ice Age












YWYJSH

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

25 yorum:

  1. Hhahahah Lorde :D komik olmuş

    YanıtlaSil
  2. LORDE=GOLLUM da NEFESSİZ KALMAKTAN ÖLDÜM D:fdaFAFADA

    YanıtlaSil
  3. Anti lorde team katy19 Şubat 2014 21:03

    Katy perry hiç alaka yok ama lorde çok komik :D

    YanıtlaSil
  4. Oha abi miley çok iyi lan.

    YanıtlaSil
  5. BelieBer SmileR19 Şubat 2014 22:11

    lorde allah belanı versin mk iyice soğudum mk

    YanıtlaSil
  6. Çok terbiyesizce olmuş bazıları yanlız.

    YanıtlaSil
  7. Lorde'ye öldüm :D :D Ama Zayn gerçekten benziyor

    YanıtlaSil
  8. Lorde'u gollume benzeten beyninizi sikiyim sizin.

    YanıtlaSil
  9. insanlar ne kadar önyargılı ve itici amk

    YanıtlaSil
  10. Lorde ve gollum :D Ç:ds.dshjfsghgfdhfsd yere attım kendimi :D

    YanıtlaSil
  11. Pitbull a iyi güldüm mk :DD

    YanıtlaSil
  12. Pitbull ve Lorde :DD

    YanıtlaSil
  13. Lorde nasıl bi benzetme yapmışlar ya öldüm :D :D :D

    YanıtlaSil
  14. Yanlız Lorde kendisi dedi golluma benziyorum diye o yuzden kbbbbb

    YanıtlaSil
  15. lordeden nefret etmeyin yether amk.

    YanıtlaSil
  16. Lordeeee asdfghj YIQILDIM :Ddddddd ŞİMDİ BANA ÖN YARGILI OLMA DEMEYİN O BENİM İDOLLERİME ÖN YARGILI DAVRANDI, LAF SOKTU, ONLARI BEĞENMEDİ, ELEŞTİRDİ.

    YanıtlaSil
  17. sakin ya sadece benzetme yapmış :D bence de Emma Stone benzememiş ama o zaten hiçbir çizgi karaktere benzeyemeycek kadar güzel <3

    YanıtlaSil
  18. Yalnız '' Yanlız " değil " yalnız " olacaktı.

    YanıtlaSil
  19. Lorde :D :D :D

    YanıtlaSil
  20. niall horan ve demi lovatonunda var

    YanıtlaSil
  21. DırımDırım23 Mayıs 2014 12:57

    Emma Stone gibi bir ifade edemeyeceğim güzellikteki sıfatlar bütününü, Jessica Rabbit'e sırf elbisesi yüzünden benzeten algıya, algı demem ben.

    YanıtlaSil
  22. Çok Tatlılr Ln.:S23 Mayıs 2014 12:58

    Lordeeee :DDDDDDD

    YanıtlaSil