» » » » Lucy Hale: "İnsanlar Beni Ciddiye Almayacaklar!"



Lucy Hale SELF dergisinin son sayısının kapağında! Bunun yanı sıra "Pretty Little Liars" yıldızı son zamanlarda yaklaşan albümünün promosyonuyla meşgul oldu. Lucy dergiye paparazziyle uğraşması, yeni albümünü yayınlaması ve daha fazlası hakkında açıldı.

Müziğini yayınlaması hakkında:
Deli gibi korkuyorum. Bazı günler uyumaya gidiyorum ve 'Ben ne yapıyorum? İnsanlar beni ciddiye almayacaklar' diyorum. Müzik benim en sevdiğim şey ve bunu gerçekleştirebilmek için mücadele edeceğim.
Paparazziler hakkında:
Hawaii'de plajdaydım ve çalıların arasında paparazziler vardı. Victoria Secret modeli olmadığın takdirde kimsenin bikinili fotoğrafını görmek isteyeceğini sanmıyorum. Kafamdaki küçük bir ses her zaman 'Bunu biraz daha özümse' diyor. Ama bilirsiniz, kim olduğum konusunda gerçekten rahatım, yani, boşver gitsin! Fotoğraf çekebilirsiniz!
Kaçınamadığı tek şeyin ne olduğu konusunda: 
Park cezası. Şu anda üç tane var. Her zaman onları alıyorum. Belki polisler kırmızı noktasında olduğum ve oraya park etmemem gerektiği gerçeğini çizer. İşte bu olabilir.
Kendisiyle ilgili neyi değiştirmek istediği hakkında:
Her zaman biraz daha uzun olmayı diledim. Belki 2 cm daha. Ne olursa olsun bunu yapacağım. 

Dilara

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply