» » » » Miley Cyrus'ın VMA Performansı Hakkında Ünlüler Neler Dedi?



Miley Cyrus'ın 25 Ağustos'taki MTV Video Müzik Ödülleri'nde sergilediği "We Can't Stop" performansı büyük ses getirdi. Hatta o kadar çok konuşuldu ki, performans hakkında dakikada 306.000 tweet atılarak Beyonce'nin "Super Bowl" performansının rekorunu kırdı!
Geceden sonra Cyrus'ın bu performansı özellikle hayranları ve antileri tarafından gönderilen birçok olumsuz yorumu beraberinde getirirken, ünlülerin birçoğu Miley'yi destekledi!



İşte destekleyen ünlüler ve söyledikleri:

MTV News
Sevgili Twitter kullanıcıları ve Smiler'lar size ve @MileyCyrus'a teşekkürler sizin sayenizde 2013 VMA rekoru kırıldı!
Avril Lavigne 
O genç ve hayatının şu döneminde kendini keşfediyor ve bu müziğin ta kendisi. İnsanlar sevse de sevmese de kendi olayını yapıyor ama hey insanların onun hakkında konuşulmasını sağlıyor ve bu en önemli şey. 
Justin Timberlake
Bu VMA. Siz ne bekliyordunuz ki? Miley'i beğeniyorum, onu çok beğeniyorum. Bence, o genç. Bilirsiniz herkesin onun büyüdüğünü görmesine izin veriyor. Sonuçta bu VMA. Bunu Grammy'de yapmış değil ya. Onu rahat bırakın. 
Chris Crocker
VMA performansların olduğu ve insanların bunu konuştuğu bir ödül şovuydu ve o bunu yaptı. Bunun heyecan verici ve eğlenceli olduğunu düşünmüştüm. Britney'nin 2000'de striptiz yapması ile hemen hemen aynı şey. 
Adam Lambert
Hey dinleyin eğer sizin bir bardak çayınız değilse--- her şey iyi ama neden herkes aşırı tepki gösteriyor? Hey - o doğru bir şey yapıyor.  Hepimiz konuşuyoruz.
@mileycyrus çok eğleniyora benziyor. Hepinizin rahatlaması ve aydınlanması gerekiyor. Bu eğlenceli olsun diye yapılmış. Miley'i rahat bırakın!
 Pete Wentz
Geri döndüm @MileyCyrus - birisinin nihayet kendisi ve insanların sürekli konuştuğu bu yaşta korkusuz olmasını görmek harika.
Jai Brooks
Miley twerk yapıyor ve para kazanıyor. Nefret edenler sizi takmıyor.
allhailmoonchild
Evet VMA bu sabah evimde bir tartışma olarak onun ne kadar korkunç olup olmadığını konuşularak başladı. Gerçekten herkesin onun hakkında ne düşündüğü hiç umrumda değil onlar bana göre reziller. 
Kelly Osbourne
Bence insanlar onun bir aktris olduğunu unuttular. O sadece Hannah Montana'yı oynadı ama bu MILEY CYRUS!
Kenny Hamilton
@MileyCyrus'ın bir dahi olduğuna ikna oldum... #bayıldım #yaptığınıyap
Lady Gaga
Şarkımı söyledim ama yine de herkesin konuştuğu tek şey Miley Cyrus!
Billy Ray Cyrus
Tabii ki her zaman Miley'nin yanındayım. Eve gelince onu görmek için sabırsızlanıyorum. O hala benim küçük kızım ve ne olursa olsun onu koruyacağım. Kayıtsız şartsız onu seviyorum ve bu asla değişmeyecek. 
Eğer twerk yapmak bulunsaydı ve benim de köpük parmağım olsaydı ben de aynı şeyi yapardım.
Miley Cyrus
Lütfen bana "kötü yorumlar"la ilgili hiçbir şey göndermeyin. Umrumda değil! Benim performansım daha büyük bir şey başardı - TARİH. Tarihe karşı Yorumlar burda önemli olan hangisi? Gecemi performansım sayesinde Kanye ile bitirdim! Kim gerçekten kazandı?! Bence hepimiz cevabı biliyoruz! 
One Direction:

Harry Styles
Bence, çok içine kapanıktı. O gayet utangaç ve bu kabuğundan dışarı adım attığı zamanlardan biriydi. 
Louis Tomlinson
Bu performans hakkında ne kadar çok yorum olduğunu görünce hepimiz şaşırdık. Bence şok olmuştu. Performanstan bu kadar çok tepki alacağını, bu kadar çok dikkat çekeceğini bildiğini sanmıyorum. Bu arkadaşçaydı.
Liam Payne
Bu çok güzeldi. Şekerdi, çekingendi.
Niall Horan
Herkesin neden bunun hakkında konuştuğunu bilmiyorum.

Ayrıca twerk yapmak anlamına gelen "twerking" kelimesi de özellikle Miley'den sonra artık çok daha fazla konuşulduğu için Oxford sözlüğüne girdi! Teşekkürler Miley!

Ecem Demir

Yazarımız hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz, Hakkımızda sayfasına geçebilirsiniz.

Sitemize yazar olmak ister misiniz?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

3 yorum:

  1. Herkes istediği şeyi yapmaktan özgür değil mi ? Kime ne onun yaptığı şeyden. Kötü şeyler söyleyince hiç kimse bişey kazanmıyor.

    YanıtlaSil
  2. zayn yorum yapmamış çnk mslmn

    YanıtlaSil
  3. Zayn niye yorum yapmamış ki yaa :D Çokk merk etmiştim okudum okudum heehh şimdi zayni okruumm .s anam baktım zayn yokk (Losst) :D

    YanıtlaSil